کد خبر : 1620764 | 09 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بار دیگر جنجال VAR؛ سه گل مردود برای اروگوئه

اروگوئه دیشب در حالی در ضربات پنالتی مقابل پرو شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا بازماند که در جریان بازی سه گلش از سوی داور آفساید اعلام و مردود شده بود.

بار دیگر جنجال VAR؛ سه گل مردود برای اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه دیشب در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 به مصاف پرو رفت تا طبق پیش‌بینی اکثر ناظرین، جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی را بدست آورد اما بازی در نهایت در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و اروگوئه در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 مغلوب پرو شده و از دور رقابتها کنار رفت.

 

اما ناراحتی شدید و اشک و آه بازیکنان اروگوئه بعد از حذف‌شان یک دلیل دیگر هم داشت. آنها در جریان مسابقه سه بار دروازه پرو را باز کرده بودند ولی هر سه گل‌شان توسط داور آفساید اعلام شده و مردود شده بود.

 

1416069

 

ابتدا در دقیقه 29 بازی جیورجیان دی آراسکتا دروازه پرو را باز کرد ولی داور اعلام کرد که پاس گل که توسط نیتن ناندز به او ارسال شده بود از موقعیت آفساید شلیک شده و در نتیجه این گل مردود شد.

 

اما حدود نیم ساعت بعد نوبت به ادینسون کاوانی رسید تا دروازه پرو را باز کند. ستاره پاری سن ژرمن، پشت سر مدافعین پرو صاحب توپ شده و توپ را از بالای سر دروازه‌بان پرو عبور داد تا دروازه این تیم باز شود. اما این بار داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به مردود بودن دومین گل اروگوئه در بازی داد.

 

در ادامه بازی سومین گل اروگوئه هم توسط لوئیس سوارز به ثمر رسیده و توسط داور مردود اعلام شد. سانتر مارتین کاسرس از سمت چپ در درون محوطه جریمه به سوارز رسید و ضربه او وارد دروازه شد اما داور گل سوارز را هم مردود اعلام کرد. شب بد سوارز زمانی کامل شد که او در ضربات پنالتی هم نتوانست دروازه پرو را باز کند تا به عامل حذف اروگوئه از کوپا آمه‌ریکا تبدیل شود.

 

1416071

 

دیدگاه‌ها