کد خبر : 1620766 | 09 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تابارز: شکست خوردیم، بهانه‌ای نداریم

اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه، بعد از حذف تیمش مقابل پرو در یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد گفت ما شکست خورده‌ایم و برای باخت‌‌مان هیچ بهانه‌ای نداریم.

تابارز: شکست خوردیم، بهانه‌ای نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست اروگوئه مقابل پرو در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 که در ضربات پنالتی و با نتیجه 5-4 اتفاق افتاد، اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه که در جریان مسابقه سه گل تیمش از سوی داور مردود اعلام شده بود تا در نهایت با از دست رفتن پنالتی لوئیس سوارز، از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند، گفت برای این شکست بهانه‌ای وجود ندارد و اروگوئه باید شکستش را بپذیرد.

 

1416074

 

تابارز بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت:" نتیجه این بازی برای ما خیلی ناراحت‌کننده است ولی باید قبولش کنیم. ما با فکر پیروزی وارد این بازی شدیم و سعی کردیم سبک بازی و فوتبال‌مان را به حریف تحمیل کنیم ولی نتوانستیم".

 

سرمربی تیم ملی اروگوئه در ادامه گفت:" وقتی تیم شکست می‌خورد باید بازنده‌ی درست بودن را هم بلد باشد. ما امروز از یک نظر کم آوردیم. از نظر ماندن در تله آفساید. ما در این بازی هفت بار در آفساید گرفتار شدیم که سه مورد از آنها به گل منجر شد".

 

تابارز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" هیچ بهانه‌ای برای شکست ما وجود ندارد و من برای توجیه چیزی اینجا نیامده‌ام. ما نمی‌توانستیم برنده شویم. حریف ما با برنامه وارد میدان شده بود و پیروزی ما در این بازی غیرممکن بود. من معتقدم هیچ تیمی نیست که همیشه برنده باشد و هیچ تیمی هم نیست که همیشه بازنده باشد. ما به حرکت در این مسیر ادامه می‌دهیم و از این شکست برای پیشرفت و ادامه رشدمان استفاده خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها