کد خبر : 1620767 | 09 تیر 1398 ساعت 10:20 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پرو: نشان دادیم شخصیت تیمی قوی‌ای داریم

ریکاردو گارکا، سرمربی تیم ملی پرو بعد از پیروزی تیمش مقابل اروگوئه از شاگردانش به خاطر صعود به نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا ستایش کرد و گفت آنها می‌توانند به فینال رقابتها راه یابند.

سرمربی پرو: نشان دادیم شخصیت تیمی قوی‌ای داریم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ریکاردو گارکا، سرمربی تیم ملی پرو دیشب در آخرین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 موفق شدند در یک ماراتون نفس‌گیر از پس پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابتها، اروگوئه، برآیند و به مرحله نیمه‌نهایی برسند. بازی دو تیم در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و پرو در ضربات پنالتی با حساب 5-4 به پیروزی رسید.

 

1416075

 

گارکا در پایان بازی، در کنفرانس مطبوعاتی خود از شخصیت و نمایش تیمی شاگردانش تمجید کرد و گفت:" بازی امروز یک بازی خیلی سخت و درگیرانه و نفس‌گیر بود که ما در مقابل حریفی سخت و قدرتمند انجام دادیم. می‌خواهم اینجا تاکید کنم که بازیکنان من در این بازی شخصیت تیمی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند".

 

سرمربی تیم ملی پرو در ادامه گفت:" برای ما خیلی مهم بود که در این بازی تلاشگر و سخت‌کوش ظاهر شویم و همین کار را هم کردیم. من معتقدم در بازی بعدی مقابل شیلی از این هم بهتر کار خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها