کد خبر : 1620958 | 10 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو دبل از دو اسطوره اسپانیایی در ژاپن

دو اسطوره اسپانیایی باشگاه ژاپنی ویسل کوبه، آندرس اینیستا و داوید ویا، در جدیدترین بازی این تیم هر دو موفق به دبل گلزنی شدند تا بار دیگر ارزش خود را به رخ لیگ ژاپن بکشند.

دو دبل از دو اسطوره اسپانیایی در ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا و داوید ویا، دو اسطوره اسپانیایی باشگاه ژاپنی ویسل کوبه در جدیدترین بازی این تیم درخششی استثنایی داشتند و در این بازی هر کدام دو گل برای کوبه به ثمر رساندند تا بار دیگر ارزش خود را برای این تیم نشان داده و در جی‌لیگ خودنمایی کنند. در این دیدار که بین ویسل کوبه و ناگویا گرامپوس برگزار شد، کوبه با چهار گلی که توسط اینیستا و ویا به ثمر رسید در نهایت با نتیجه 5-3 به پیروزی رسید.

 

1416261

 

در نیمه اول ابتدا ویا بود که دروازه حریف را باز کرد. داوید ویا در اواسط این نیمه ابتدا دفاع ناگویا را کاملا به هم ریخت و سپس با حرکتی استادانه توپ را از زاویه‌ای بسته، از بالای سر دروازه‌بان استرالیایی، میچ لنگراک عبور داد تا اولین گل ویسل کوبه به ثمر برسد.

 

اما ناگویا در دقیقه 58 موفق شد گل ویا را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشاند. اما چهار دقیقه بعد نوبت اینیستا بود تا کلاس فوتبالی خارق‌العاده‌اش را به رخ کشیده و با ضربه‌ای کات‌دار و دیدنی دروازه حریف را باز کند. این بار هم طولی نکشید که ناگویا جبران کرده و بازی را به تساوی کشاند.

 

1416259

 

اما بعد از آن بود که ظرف 11 دقیقه چهار گل وارد دروازه‌ها شد. ابتدا اینیستا پنالتی کوبه را به زیبایی وارد دروازه ناگویا کرد و در دقیقه 80 هم داوید ویا با دریبل‌های تکنیکی و زیبایش در محوطه جریمه کاری کرد تا توسط دروازه‌بان ناگویا سرنگون شود و این پنالتی را خودش وارد دروازه حریف کند.

 

دیدگاه‌ها