کد خبر : 1621042 | 10 تیر 1398 ساعت 14:42 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشتی: گل زدم اما از خودم راضی نیستم

مهاجم آبی ها می گوید استراماچونی در تمرین بسیار خوش اخلاق است.

دشتی: گل زدم اما از خودم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

 

او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنسازی بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادرفنی خوبی داریم و با ایشان مطمئنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلا تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

 

او درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعا سخت است زیرا بدن ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

 

او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

دیدگاه‌ها