کد خبر : 1621108 | 10 تیر 1398 ساعت 22:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

وحید خشتان صید جدید تارتار و MIS

نفت مسجد سلیمان با انجام 5 خرید امروز که به احتمال قوی امشب این تعداد به شش می رسد ، فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات در روزهای اخیر بوده است.

به گزارش" ورزش سه" نفت مسجد سلیمان که روزهای بعد از تعطیلی لیگ هجدهم را در سکوت سپری کرده بود ظرف سه چهار روز اخیر تبدیل به فعال ترین تیم نقل و انتقالات فوتبال ایران شده است. این تیم امروز با 4 بازیکن قرار داد بسته بود و دقایقی قبل پنجمین خریدش را این بار از استقلال خوزستان انجام داد.


وحید خشتان وینگر یاسوجی و 27 ساله فصل گذشته تیم استقلال خوزستان دقایقی قبل با نفت مسجد سلیمان به توافق رسیده و با پیراهن تیم جدیدش عکس یادگاری گرفت. او فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل اول یکی از بهترین های استقلال خوزستان و لیگ برتر بود و توانست 5 گل برای استقلال خوزستان به ثمر برساند اما او هم همراه این تیم در نیم فصل دوم افت کرد. با این حال مهدی تارتار سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان که چند روز قبل قراردادش را با این تیم امضا کرد از زمان حضورش اقدام به جذب بازیکنان مورد نیازش کرده و آخرین خرید او وحید خشتان است. از باشگاه نفت مسجد سلیمان خبر می رسد که امشب این تیم یک خرید دیگر خواهد داشت.


مسجد سلیمانی ها در روزهای اخیر مجموعه ای از بازیکنان جوان را در کنار برخی از بازیکنان باتجربه و لیگ برتری جذب کرده اند تا کادر بازیکنان این تیم هرچه زودتر تکمیل شود. آن ها بعد از جذب عماد میرجوان از پارس جنوبی حالا دومین خریدشان را دربخش تهاجمی را نیز از جنوب و از  استقلال خوزستان انجام دادند.

 

1416440

دیدگاه‌ها