کد خبر : 1621563 | 13 تیر 1398 ساعت 09:15 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرو3-0شیلی؛ شکست مدافع عنوان قهرمانی در نیمه‌نهایی

پرو با پیروزی 3-0 مقابل شیلی، قهرمان دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا، در نیمه‌نهایی تورنمنت 2019 این رقابتها به فینال راه یافت تا در فینال به مصاف برزیل میزبان برود.

پرو3-0شیلی؛ شکست مدافع عنوان قهرمانی در نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، پرو در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 در حالی به مصاف شیلی، قهرمان دو دوره قبلی رقابتها رفت که نسبت به شیلی با اشتیاق به مراتب بیشتر و با سرعتی خارق‌العاده بازی می‌کرد و موفق شد با ارائه نمایشی به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی خود از سد شیلیایی‌ها عبور کرده و جواز حضور در فینال را با شایستگی به دست بیاورد.

 

1416975

 

پرو که در مسیر رسیدن به نیمه‌نهایی در چهار بازی خود تنها سه گل به ثمر رسانده و در مراحل اولیه تورنمنت یک شکست 5-0 مقابل برزیل در کارنامه داشت در مقابل شیلی، تیم دیگری به نظر می‌رسید.

 

پرو بعد از گذشت 20 دقیقه از مسابقه اولین گل خود را به ثمر رساند. در این دقیقه کرنری که از سمت راست ارسال شده بود با ضربه والی ادیسون فلورس وارد دروازه شیلیایی‌ها شد.

 

پرو هفده دقیقه بعد با اشتباه وحشتناک دروازه‌بان شیلی، گابریل آریاس موفق شد نتیجه بازی را 2-0 کند. دروازه‌بان شیلی برای بستن راه پاسی بلند از دروازه بیرون آمده بود اما آندره کاریلو زودتر از او به توپ رسید. سانتر کاریو به یوشیمار یوتون رسید که توپ را با سینه کنترل کرد و با یک ضربه زیبا وارد دروازه شیلی کرد.

 

1416974

 

شیلی در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد اما تلاشهایش برای گلزنی یا در چارچوب نبود یا توسط دروازه‌بان پرو مهار شد. کاپیتان پرو، پائولو گوئرورو در وقتهای تلف‌شده، در دقیقه 90+1 سومین گل پرو را به ثمر رساند و دروازه‌بان پرو بعد از آن شب عالی خود را با گرفتن پنالتی ادواردو وارگاس، بازیکن شیلی تکمیل کرد.

 

پرو روز یکشنبه در استادیوم ماراکانای شهر ریودوژانیرو در فینال رقابتها به مصاف برزیل میزبان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها