کد خبر : 1621564 | 13 تیر 1398 ساعت 09:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شیلی: اعتماد به نفس اضافی کارمان را ساخت

رینالدو روئدا، سرمربی شیلی بعد از شکست 3-0 این تیم مقابل پرو گفت اعتماد به نفس بیش از حد او و بازیکنانش در مقابل پرو و در فینال دیدن خود، کار دست‌شان داده است.

سرمربی شیلی: اعتماد به نفس اضافی کارمان را ساخت

به گزارش "ورزش سه"، شیلی، قهرمان دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا و مدافع عنوان قهرمانی رقابتها، ساعاتی پیش در مرحله نیمه‌نهایی کوپا 2019 به مصاف پرو رفت و درحالیکه هواداران این تیم حتی فکرش را هم نمی‌کردند با نتیجه 3-0 شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازبماند.

 

رینالدو روئدا، سرمربی اروگوئه‌ای شیلی در کنفرانس خبری بعد از بازی اعتراف کرد که او و بازیکنانش پیش از این بازی خود را در فینال می‌دیده‌اند و اعتماد به نفس بیش از حد، در مقابل پرو، کار دست‌شان داده است.

 

1416977

 

روئدا در این کنفرانس خبری گفت:" باید مرد بود و مسئولیت شکست را پذیرفت. باید این را بدانیم که آنها در دقایقی از بازی نسبت به ما بهتر بودند. ما مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم ولی پرو کاری که باید می‌کرد را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند".

 

سرمربی تیم ملی شیلی در ادامه بازی در پاسخ به پرسشی درباره تمایل افراطی شیلی به حفظ مالکیت توپ گفت:" این را می‌توانیم با بازی آرژانتین و برزیل هم مقایسه کنیم. آرژانتین در آن بازی کنترل توپ را در اختیار داشت ولی برزیلی‌ها در گلزنی دقیق بودند و آلیسون هم شب درخشانی را پشت سر گذاشت. ما اگر نتوانیم در حمله زهردار باشیم، فرصت گلزنی خلق کنیم و گل بزنیم، در دست داشتن مالکیت توپ هیچ فایده‌ای به حال‌مان نخواهد داشت".

 

روئدا در ادامه گفت:" علت اصلی شکست ما روحی- روانی بود. ما آنقدر به فینال فکر می‌کردیم که این بازی در مقابل پرو را دست‌کم گرفته بودیم. همه فکر و ذکرمان این بود که در این بازی تا جایی که ممکن است کارت زرد نگیریم و تیم را دست‌نخورده برای فینال یکشنبه حفظ کنیم. این اعتماد به نفس بیش از حد بود که کار ما را ساخت".

 

دیدگاه‌ها