کد خبر : 1621565 | 13 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پرو: با وجود همه انتقادها به فینال رسیدیم

ریکاردو گارکا، سرمربی پرو بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش مقابل پرو از آنها به خاطر راه‌یابی به فینال کوپا آمه‌ریکا و پشت سر گذاشتن دشواری‌های بسیار ستایش کرد.

سرمربی پرو: با وجود همه انتقادها به فینال رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرو که رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 را خوب شروع نکرده بود و در مرحله گروهی در مقابل برزیل شکستی 5-0 را تجربه کرده بود، دیشب در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابتها مقابل شیلی، قهرمان دو دوره قبلی خوش درخشید و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-0 شکست داده و با اقتدار راهی فینال شود.

 

1416981

 

ریکاردو گارکا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی پرو درحالیکه این کشور با هدایت او برای اولین بار بعد از سال 1975 به فینال کوپا آمه‌ریکا راه یافته، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" ما در کوپا آمه‌ریکای امسال لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم ولی با لیاقت و استحقاق کامل به فینال رسیدیم".

 

سرمربی پرو در ادامه صحبتهایش گفت:" باخت ما مقابل برزیل در مرحله گروهی باعث شد همه خیلی زود و با عجله دست به قضاوت ما بزنند و به همین خاطر بود که انتقادهای خیلی شدیدی، به خصوص از طرف رسانه‌های پرویی، به تیم ملی وارد شد".

 

گارکا در ادامه گفت:" بازی امشب ما مقابل شیلی مثل یک دربی بود. بازی‌ای سخت و دشوار که ما برای آن آماده بودیم، خیلی خوب بازی کردیم و برنده شدیم. ما تمرکزمان را حفظ کردیم و حالا در فینال هستیم. حالا باید به تلاش و سخت‌کوشی ادامه داده و به فکر بازی با برزیل باشیم. فینال خیلی سختی در انتظارمان است".

 

دیدگاه‌ها