کد خبر : 1621752 | 14 تیر 1398 ساعت 13:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپ کوکو، جانشین لمپارد شد

باشگاه دربی کاونتی بعد از امضای قرارداد فرانک لمپارد، سرمربی سابقش با چلسی، فیلیپ کوکو، اسطوره بارسلونا را به جای او به عنوان سرمربی خود منصوب کرد.

فیلیپ کوکو، جانشین لمپارد شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوکو، ستاره سابق بارسلونا از سوی باشگاه انگلیسی دربی کاونتی، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد. دربی بعد از آنکه سرمربی سابقش، فرانک لمپارد دیروز رسماً هدایت چلسی را به دست گرفت برای پر کردن جای خالی او فیلیپ کوکو را انتخاب کرد تا روند آماده‌سازی تیم برای فصل آتی هر چه سریعتر آغاز شود.

 

1417192

 

فرانک لمپارد که فصل گذشته دربی را در رقابتهای چمپیونشیپ هدایت کرده بود دیروز با امضای قراردادی رسمی به چلسی پیوست اما مدیران دربی فرصت را از دست نداده و کمتر از 24 ساعت بعد از اعلام این خبر، فیلیپ کوکو را به عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند.

 

کوکو که ملی‌پوش سابق هلندی است سالها در بارسلونا بازی کرده. آخرین فعالیت کوکو به عنوان سرمربی در فنرباغچه ترکیه بوده ولی کوکو بعد از ترک این باشگاه ترکیه‌ای در سال 2018 تا کنون بدون تیم بوده است. کوکو پیش از آن نیز مدتی هدایت آیندهوون را به عهده داشته و در تیم ملی هلند دستیاری کرده است.

 

فیلیپ کوکو بعد از اعلام خبر منصوب شدنش به عنوان سرمربی جدید دربی به وبسایت باشگاه گفت:" با کمال مسرت اعلام می‌کنم دربی کاونتی باشگاه جدید من است. بی‌صبرانه منتظرم که در کنار تیم و هوادارانش باشم تا در کنار یکدیگر این ماجراجویی را آغاز کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها