کد خبر : 1621999 | 15 تیر 1398 ساعت 17:56 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرینات ملوان زیر نظر کاپیتان سابق

تمرین قوهای سپیدانزلی امروز استارت می خورد و در حالی این اتفاق می افتد که هنوز درباره کادر مدیریتی و کادرفنی این تیم هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

آغاز تمرینات ملوان زیر نظر کاپیتان سابق

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان که پس از حضور در لیگ دسته اول هنوز نتوانستند شرایطی برای صعود به لیگ برتر پیدا کنند این روزها نیز اوضاع نابسامانی دارند و در حالیکه تیم های دیگر حاضر در بازی ها آرام آرام خود را آماده برگزاری فصل جدید می کنند و با مربیان و بازیکنان دلخواه خود به عقد قرارداد می پردازند، انزلی چی ها در اصول اولیه تیم داری مانده اند.

 

پس از مدتی که از ملوانان بازی های لیگ را به پایان رسانده دیگر خبری  از این تیم به گوش نرسید تا اینکه قرار بر این شد تا امروز آنها اولین تمرین خود را در انزلی برگزار کنند. تمرینی که با توجه به نابسامانی اوضاع مدیریتی این تیم قرار است با بازیکنانی که هنوز با این تیم قرارداد دارند درکنار بازیکنان امیدها و جوانان این باشگاه آغاز شود.

منوچهر درجزی مسئولیت فنی اولین تمرین ملوانان را برعهده دارد و با این حساب مدافع قدیمی و باکلاس انزلی چی ها سوت آغاز فصل فوتبالی انزلی‌چی ها را از ساعت 18:30 دقیقه امروز به صدا درخواهد آورد. درجزی در سال ۱۳۵۳ به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملوان در مسابقات فوتبال جام تخت جمشید پا به عرصه فوتبال گذاشت و تا سال ۱۳۶۷ به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملوان حضور داشت. او پس از پایان دوران بازی به مربیگری روی آورد و در همه رده های سنی ملوانان نیز مربیگری کرده است.

 

ملوانان در حالی اولین تمرین خود را امروز آغاز خواهند داد که هیچ خبری از تثبیت مدیران این باشگاه نیست و هنوز دستورالعملی در این باره نیامده تا تکلیف این تیم نهایی شود. تکلیفی که امیدواریم به فصل آینده و سال انتخابات مجلس موکول نشود.

 

دیدگاه‌ها