کد خبر : 1622076 | 15 تیر 1398 ساعت 22:03 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پیر آمریک اوبامیانگ:

تشنه شنیدن آهنگ لیگ قهرمانان هستیم

الکساندر لاکازت و پیر آمریک اوبامیانگ، دو ستاره گلزن آرسنال در مورد اهداف فصل بعد این تیم صحبت کردند.

تشنه شنیدن آهنگ لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها اگرچه در فصلی که گذشت در برخی مقاطع بسیار خوب عمل کردند اما در نهایت جدول فشرده و دشوار لیگ برتر مانع رسیدن آنها به لیگ قهرمانان شد. هدفی که از نظر دو ستاره خط حمله آرسنال باید در اولویت اهداف آنها برای فصل بعدی باشد.

 

الکساندر لاکازت گفت: "باشگاهی مانند آرسنال باید در هر فصل لیگ قهرمانان حضور داشته باشد ما می خواهیم طی فصول آینده به مهم ترین جام ها دست پیدا کنیم اما ابتدا باید مطمئن شویم که دوباره به لیگ قهرمانان می رسیم. شرایط فصل قبل این مثبت بود. ما با یک مربی جدید و با یک رویکرد تازه به میدان رفتیم و من فکر می کنم خودم خیلی خوب و بهتر از فصل گذشته بازی کردم."

 

1407674

 

اوبامیانگ در ادامه گفت: "لیگ قهرمانان باید هدف اصلی هر فصل آرسنال باشد. ما تشنه شنیدن آهنگ لیگ قهرمانان هستیم. از کیفیت لازم برای رسیدن به این تورنمنت برخورداریم و باید مطمئن شویم که این کار را انجام خواهیم داد.

 

آرسنال در تاریخ خود جام های بزرگی کسب کرده و باید این کار را تکرار کنیم. چند سال پیش جام حذفی را کسب کردیم اما اکنون باید اهداف بیشتری بخواهیم. ما ذهنیتی قوی داریم و پس از هر شکستی به جلو حرکت کنیم."

دیدگاه‌ها