کد خبر : 1622129 | 16 تیر 1398 ساعت 10:05 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: هنوز نمی‌دانم مسی چرا اخراج شد

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین بعد از دیدار تیمش مقابل شیلی از مسی، کاپیتان آرژانتین دفاع کرده و به نحوه استفاده از VAR در کوپا آمه‌ریکای امسال به شدت اعتراض کرد.

اسکالونی: هنوز نمی‌دانم مسی چرا اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از دیدار جنجالی تیمش در رده‌بندی کوپا آمه‌ریکای 2019 که با پیروزی 2-1 آلبی‌سلسته مقابل شیلی به پایان رسید اما به دلیل اخراج لیونل مسی بسیار جنجالی و خبرساز شد، به دفاع از کاپیتان آلبی‌سلسته برخاست و گفت واقعا نمی‌داند علت اخراج مسی در این بازی چه بوده و از تصمیم داور شگفت‌زده شده است. اسکالونی همچنین به استفاده از VAR در دو بازی بسیار مهمش در این تورنمنت اعتراض شدید کرد.

 

مسی در دقیقه 36 بازی در جریان درگیری با گری مدل، بازیکن شیلی در حاشیه زمین، به  همراه او از سوی داور مسابقه اخراج شد و این در حالی بود که در جریان این درگیری مدل واکنش خشن‌تری نشان داده بود. در این صحنه درحالیکه مسی عملا بی‌حرکت بود او با دستها و شانه‌هایش ستاره آرژانتینی را شارژ کرد. ولی در این صحنه داور به هر دو بازیکن کارت قرمز داده و آنها را از زمین اخراج کرد.

 

1417583

 

لیونل اسکالونی بعد از بازی به اندازه کاپیتان تیمش زیاده‌روی نکرده و مسئولین برگزاری کوپا را به جانبداری و زد و بند به نفع برزیلی‌ها متهم نکرد ولی در عین حال انتقادهای صریحی به نحوه داوری‌ها در این تورنمنت و به خصوص استفاده از VAR در جریان دیدار آرژانتین و برزیل در مرحله نیمه‌نهایی وارد کرد.

 

اسکالونی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" هنوز هم نمی‌دانم لیونل مسی چه کرد که باید از زمین اخراج می‌شد. من احساس می‌کنم ما الان باید در فینال می‌بودیم ولی حداقل با پیروزی در این دیدار رده‌بندی و کسب مقام سوم مجبوریم با خودمان کنار بیاییم. این حداقل کاری بود که می‌توانستیم انجام بدهیم".

 

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت:" ما معتقدیم وقتی یکی از ما ضربه می‌خورد همه ما ضربه خورده‌ایم. این را از نظر فوتبالی می‌گویم. وقتی با هم‌تیمی‌های شما برخورد بد می‌شود نمی‌توانید سرتان را برگردانید و به روی خودتان نیاورید. هم لئو و هم بقیه بازیکنان ما این طرز فکر را دارند. ما تیمی ساخته‌ایم که حول محور اتحاد کار می‌کند".

 

اسکالونی در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد از داوری در کوپا آمه‌ریکای امسال گفت:" جنجالی که امروز درست کردند از جنجالهای آن بازی هم بدتر بود. من هنوز نمی‌دانم معیارهای استفاده از VAR در کوپا چیست. یا معیارها غلط است یا داورها در مورد هیچ چیز با هم، هم عقیده نیستند. من معتقدم آنها هنوز درباره استفاده از سیستم VAR کاملا مطمئن نشده‌اند".

 

دیدگاه‌ها