کد خبر : 1622130 | 16 تیر 1398 ساعت 10:14 | 821 بازدید | 0 دیدگاه

در کنار هم چهارمین جام پیاپی را می‌گیریم

احمدزاده: خاک پای هواداران پرسپولیسم

رابطه تیره و تار هواداران با فرشاد احمدزاده روز گذشته تا حدود زیادی به سمت آشتی رفته و این بازیکن اکنون منتظر است تا در شروع لیگ اتفاقات گذشته را جبران کند.

احمدزاده: خاک پای هواداران پرسپولیسم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده با تصمیم خود مبنی بر ترک پرسپولیس در روزهای محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات، مورد غضب هواداران قرار گرفته است و در بازگشت نیز هجمه تندی را تحمل می‌کند. روز گذشته اولین جلسه تمرینی کالدرون با حضور هواداران در شرایطی برگزار شد که در دقایق ابتدایی آن، هواداران با خویشتن داری خود از سر دادن شعار علیه احمدزاده خودداری کردند اما در میان تشویق‌های پرشور خود نامی از این بازیکن نبردند.


در نهایت اما با وساطت سیدجلال حسینی، احمدزاده در میان هواداران حاضر شد و مورد تشویق آنها قرار گرفت تا حد زیادی از اختلافات میان آنها کاهش یابد. احمدزاده در این خصوص می‌گوید: دست تک تک هواداران را می‌بوسم. اکنون بیشتر از همیشه قدر این پیراهن را می‌دانم. واقعا از اینکه این فرصت برایم مهیا شده تا برگردم و جبران کنم خوشحالم.


وی درباره اینکه با وساطت سیدجلال حسینی تا حد زیادی از مشکلات برطرف شده گفت: از آقاسید و بقیه بازیکنان ممنونم. از هواداران هم تشکر می‌کنم و تنها می‌توانم بگویم خاک پای آنها هستم. همه چیز را در شروع لیگ جبران خواهم کرد و در کنار هم برای چهارمین جام پیاپی خواهیم جنگید.

 

دیدگاه‌ها