کد خبر : 1622155 | 16 تیر 1398 ساعت 11:24 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترکش های حذف از کوپاآفریقا 2019

اخراج آگیره و استعفای دسته جمعی در فدراسیون مصر

شکست مقابل آفریقای جنوبی آن هم مقابل 70 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه ملی قاهره ترکش های زیادی برای مصری ها داشت.

اخراج آگیره و استعفای دسته جمعی در فدراسیون مصر

به گزارش "ورزش سه"، مصر مدعی اول قهرمانی کوپاآفریقا در روزی که یک صندلی خالی هم در ورزشگاه ملی قاهره دیده نمی شد در عین ناباوری مقابل آفریقای جنوبی با یک گل شکست خورد تا حذف میزبان جام به یکی دیگر از شگفتی های مرحله یک هشتم نهایی CAN2019 تبدیل شود. بعد از وداع تیم هایی مثل مراکش، کامرون و ... این بار مصر با سوپراستاری به نام محمد صلاح به آفریقای جنوبی باخت تا یک ساعت بعد از ناکامی ترکش ها گریبانگیر هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور همین طور سرمربی سرشناس مکزیکی شود.


بنا بر اعلام رسانه های رسمی در قاهره هیات رئیسه و رئیس فدراسیون مصر با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی از سمت های خود استعفا دادند. جالب این که قبل از این اتفاق هانی ابوریده رئیس فدراسیون مصر حکم برکناری خاویر آگیره و دستیارانش از نیمکت رهبری را صادر کرد تا به این ترتیب ترکش های این ناکامی گریبانگیر همه شود.


در بیانیه ای که فدراسیون فوتبال مصر صادر کرد، آمده است:« با وجود این که هیچ کم کاری در راه آماده سازی تیم ملی مصر از سوی فدراسیون و هیات رئیسه صورت نگرفت چه از نظر معنوی چه از نظر مالی اما با اتفاق تلخ رخ داده هیات رئیسه و رئیس فدراسیون برخود واجب دیدند تا از سمت های خود استعفا کنند. همچنین کادر فنی تیم ملی نیز از سمت خود برکنار شد چون نتوانست به آمال و آرزوهای میلیون ها طرفدار مصر جامه عمل بپوشاند».

دیدگاه‌ها