کد خبر : 1622233 | 16 تیر 1398 ساعت 14:22 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش امید را سرخ‌پوش بدانید؛

شکاری تا ۴۸ ساعت آینده پرسپولیسی می‌شود؟

مسؤولان پرسپولیس مراحل نهایی انتقال مهاجم ایرانی روبین کازان را انجام می‌دهند و به زودی قرارداد او را نهایی می‌کنند.

شکاری تا ۴۸ ساعت آینده پرسپولیسی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که قبل از جام جهانی ۲۰۱۷ جوانان از ذوب‌آهن جدا شد و در اردیبهشت ماه ۹۶ به روستوف پیوست، چهار ماه پس از آن مسیر جدیدی انتخاب کرد و قراردادی با باشگاه روبین کازان که سردار آزمون را دراختیار داشت، به امضاء رساند.

 

این مهاجم ملی پوش امید در نخستین سال حضور در روبین کازان که ۱۸ سال سن داشت، دو بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد و در کنار آن در مسابقات لیگ جوانان این کشور نیز به میدان می‌رفت که توانست دو گل به ثمر رساند.

 

اما شکاری پس از سه سال حضور در روبین کازان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته تا مجددا به لیگ برتر ایران برگردد و فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند ولی او در حالی به دنبال پایان دوران لژیونر شدن خود است که با پیشنهاد جدی پرسپولیس مواجه شده و مذاکرات خوبی را نیز با مدیران این باشگاه داشته است.

 

شکاری در روزهای گذشته با مدیران پرسپولیس جلسات خوبی داشته و درآستانه عقد قرارداد بوده، اما مسائلی در این مسیر انتقال او از روبین کازان روسیه وجود دارد که موجب شده تا پیوستن مهاجم تیم ملی امید به جمع قرمزها فعلا نهایی نشود.

 

از سوی دیگر در حالی شکاری و پرسپولیس به دنبال نهایی کردن این قرارداد هستند که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید دارد که این بازیکن بدون فسخ قرارداد با آنها راهی روسیه شده و آنها طی سه سال اخیر شکایت خود را به فیفا برده و به دنبال گرفتن حق خود در این پرونده هستند.

 

با وجود اظهارات سعید آذری مبنی بر شکایت از مهاجم سابق ذوب‌آهن، اما رضا شکاری می‌گوید: «بنده مدیون آقای آذری هستم چون ایشان مثل یک پدر، یک فصل و نیم کنار من بودند و الان هم مشکلی برای قرارداد بنده وجود ندارد؛ فقط چند کار اداری با باشگاه روبین کازان مانده و در چند روز آینده قراردادم با پرسپولیس بسته میشود؛ امیدوارم بتوانم همیشه کمک حال باشگاه بزرگ پرسپولیس باشم.»

 

شکاری موافقت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده و مسؤولان این باشگاه نیز در حال مذاکره برای دریافت رضایت‌نامه از باشگاه روبین کازان هستند تا قرارداد این مهاجم را به طور رسمی نهایی کنند که این اتفاق احتمالا طی ۴۸ ساعت آینده انجام می‌شود و شکاری پرسپولیسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها