کد خبر : 1622381 | 17 تیر 1398 ساعت 10:37 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شب رکوردشکنی تاریخی برای کاپیتان برزیل

یک پله بالاتر از موفقیت؛ چهلمین جام برای آلوس

دنی آلوس با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکای 2019 چهلمین جام قهرمانی دوران حرفه‌ایش را بدست آورد و از این گذشته به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

یک پله بالاتر از موفقیت؛ چهلمین جام برای آلوس

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، کاپیتان کهنه‌کار برزیل که چندی پیش از باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن جدا شده و در حال حاضر بازیکن آزاد است، با بازوبند کاپیتانی سلسائو بر بازو به زادگاهش بازگشت تا هم با قهرمانی برزیل در کوپا آمه‌ریکا 2019 چهلمین جام قهرمانی دوران حرفه‌ای خود را فتح کرده و رکوردی تاریخی به جا بگذارد و هم در این سن و  سال به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شود.

 

1417893

 

دنی آلوس موفق به ثبت رکوردی تاریخی شده و اولین فوتبالیستی است که چهل جام قهرمانی بالای سر برده است. جام قهرمانی‌ای که آلوس دیشب در ماراکانا فتح کرد دومین جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکای او بود. اما جالب اینجا است که با وجود تعداد زیادی ستاره جوان و نامدار در میدان دیشب و در کل تورنمنت، در نهایت جایزه بهترین بازیکن کوپا هم به دنی آلوس رسید.

 

1417859

 

اولین قهرمانی برزیل بعد از قهرمانی سال 2007 برای کاپیتان آلوس بسیار شیرین بود. اما داستان دنی آلوس و جامهای قهرمانی از زمان حضور او در باشگاه سویای اسپانیا آغاز می‌شود.

 

آلوس جوان با پیراهن سویا فتح پنج جام را تجربه کرده و سپس در سال 2008 این تیم را ترک کرده و با سفر به کاتالونیا به بارسلونا ملحق می‌شود.

 

در نوکمپ است که دنی آلوس بیشترین تعداد جامهای قهرمانی‌اش را بدست می‌آورد. دنی آلوس در هشت سال حضورش در کاتالونیا با ثبت رکوردی خارق‌العاده و اعجاب‌انگیز موفق می‌شود با پیراهن بلوگرانا بیست جام قهرمانی بدست بیاورد.

 

1417890

 

آلوس در سال 2016 از بارسلونا به یوونتوس رفته و در یک فصل حضورش در تورین، موفق به فتح هر دو جام قهرمانی ایتالیا می‌شد. آلوس سپس راهی پاری سن ژرمن شده و دو فصل در این تیم فرانسوی بازی می‌کند.

 

آلوس در فرانسه شش جام قهرمانی دیگر به جامهایش اضافه می‌کند که از جمله آنها باید به دبل فرانسه در هر دو فصل اشاره کرد.

 

اما آلوس چندی پیش پاری سن ژرمن را ترک کرده و بازیکن آزاد است. درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده آلوس وجود دارد اما هنوز خبر دقیقی از اینکه کاپیتان برزیل قصد دارد فوتبالش را در کجا ادامه بدهد مخابره نشده است.

 

با اینکه شایعاتی درباره بازگشت آلوس به بارسلونا وجود دارد اما در عین حال صحبت‌هایی از احتمال انتقال او به لیورپول و حتی سفر او به آمریکا و حضور در لیگ ‌MLS وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها