کد خبر : 1622422 | 17 تیر 1398 ساعت 12:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ستاره جنجالی آمریکایی از اینفانتینو

مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، در مراسم اهدای جوایز جام جهانی فوتبال زنان، از اینفانتینو، رئیس فیفا خواست برای برابری در دستمزدهای فوتبال زنان و مردان اقدام کند.

درخواست ستاره جنجالی آمریکایی از اینفانتینو

به گزارش "ورزش سه"، در پایان جام جهانی زنان و در حالیکه جوایز بهترین‌های این تورنمنت در حال اهدا بود، مگان راپینو، ستاره تیم ملی آمریکا که جایزه بهترین گلزن و بهترین بازیکن رقابتها را به خود اختصاص داد درحالیکه اینفانتینو، رئیس فیفا در حال تبریک گفتن به او بود از این فرصت استفاده کرد تا از او بخواهد برای رسیدن به برابری در دستمزدهای فوتبال زنان و مردان اقدامی عملی انجام دهد.

 

1417929

 

این در حالی است که جیانی اینفانتینو پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در جام جهانی زنان بعدی که در سال 2023 برگزار خواهد شد جایزه نقدی را به رقم 60 میلیون دلار افزایش دهد. این در حالی است که در جام جهانی 2022 مردان در قطر، مبلغ جایزه نقدی پرداختی از سوی فیفا 440 میلیون دلار خواهد بود.

 

راپینو که پیش از این هم درباره این موضوع صحبت کرده بود، در جریان مراسم اهدای جوایز بهترین‌های جام جهانی درحالیکه کفش طلایی و توپ طلایی خود را دریافت می‌کرد فرصت را غنیمت شمرد تا از این دغدغه خود مستقیما با رئیس فیفا صحبت کند.

 

راپینو خطاب به اینفانتیو گفت:" درباره پرداختهای مساوی در فوتبال زنان و مردان چکار می‌خواهیم بکنیم؟ جیانی، تو در این باره چه می‌کنی؟ کارلوس (رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا) قرار است در این باره چه کار کنیم؟ مخاطب من همه شما هستید. وقت آن رسیده که همه با هم همکاری کنیم تا به این مشکل رسیدگی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها