کد خبر : 1622497 | 17 تیر 1398 ساعت 16:09 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوران خوبی با کمالوند داشتم

عبدالله‌زاده: هواداران جم جزو باشخصیت‌ترین‌ها هستند

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ نوزدهم با کسب نتایج خوب هواداران جمی را خوشحال کند.

عبدالله‌زاده: هواداران جم جزو باشخصیت‌ترین‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، علی عبدالله‌زاده در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره حضورش در نماینده جم در لیگ برتر بیان کرد: ‌بسیار خوشحالم که به یک تیم جنوبی پیوسته‌ام. من خودم جنوبی هستم و همه تیم‌های جنوبی را دوست دارم. از این رو علاقه‌مند بودم که بار دیگر زیر نظر آقای کمالوند کار کنم و خوشحالم که این اتفاق افتاده است.


وی درباره اینکه فراز کمالوند اعلام کرده عبدالله‌زاده رفاقت را معنا کرد، گفت: این موضوع نظر لطف آقافراز است. ایشان یکی از فنی‌ترین مربیان لیگ برتر است که کار کردن با او را برای خودم افتخار می‌دانم.آقای کمالوند در گذشته نیز مربی ام بوده و دوران خوبی را با یکدیگر داشتیم. وقتی به من پیشنهاد حضور در پارس جنوبی را دادند، بدون لحظه‌ای درنگ پذیرفتم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت‌های ایشان را بدهم.


مدافع پارس جنوبی درباره شرایط این تیم خاطرنشان کرد: شرایط خوبی داریم. پارس جنوبی تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که هماهنگ شدن نفرات کمی زمان ببرد؛ اما همه ما هدفی جز موفقیت نداریم. بی‌تردید با کادر مدیریتی خوبی که باشگاه دارد و تلاش‌هایی که آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل و سایر عوامل و کادرفنی انجام می‌دهند فکر می‌کنم می‌توانیم روزهای خوبی را برای مردم جم رقم بزنیم.


وی درباره اردوی سرعین گفت: در سرعین آب و هوا بسیار خوب است. در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا از نظر بدنی آماده مسابقات شویم. فصل بدنسازی همواره سختی‌های خاص خودش را دارد اما باید این مدت را بگذرانیم و در طول فصل ثمره‌اش را ببینیم.


عبدالله‌زاده با اشاره به هواداران پارس جنوبی گفت: من در دو سال گذشته برای انجام بازی با پارس جنوبی به جم سفر کردم و می‌دانم جو این شهر چگونه است.هواداران پارس جنوبی همواره جزو باشخصیت‌ترین‌ها بوده‌اند و الان هم خوشحالم که در این شهر فوتبال بازی می‌کنم. امیدوارم آنها نیز حامی مان باشند تا امسال بتوانیم در کنار یکدیگر روزهای پرفروغی را سپری کنیم.

دیدگاه‌ها