کد خبر : 1622610 | 17 تیر 1398 ساعت 23:06 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دستورالعمل انقباضی علیه تیم آسیایی

زلزله سهامداران در ذوب آهن

سهامداران شرکت ذوب آهن اصفهان با کاهش بودجه باشگاه ذوب آهن شرایط را برای تیم سبزپوش اصفهانی دشوار کرده اند.

زلزله سهامداران در ذوب آهن

به گزارش ورزش سه، امروز بعد از ظهر خبری در محافل ورزشی دهان به دهان چرخید که مربوط به کاهش بودجه باشگاه ذوب آهن یکی از قدیمی ترین مراکز ورزش ایران بود.

 

به گفته منابع خبری مجمع سهامداران بودجه کل تیم فوتبال ذوب آهن برای فصل آینده را ۲۵ میلیارد تومان تعیین کرده این عدد باتوجه به بالا رفتن مخارج در فوتبال و ورزش ایران به معنای کاهش شدید فعالیت ها و انجام سیاست های انقباضی در اداره این باشگاه است که در تیم فوتبالش در رقابت های آسیایی حضور دارد.

 

ذوب آهن که در ماه های پیش رو برای رقابت با حریفان آسیایی و پیش روی در لیگ قهرمانان به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت، اردوی تمرینی خود را برای حضور در رقابت های لیگ و آسیایی آغاز کرده و فعالیت های چندانی هم در بازار نقل و انتقالات نداشته است اما با تصویب بودجه ۲۵ میلیاردی آن ها باید تغییری جدی در رویکرد خود داشته باشند و علاوه بر این که از خریدهای احتمالی در نقل و انتقالات خودداری کنند، در اداره دیگر تیم های خود نیز تجدید نظر جدی انجام دهند.

 

۲۵ میلیارد تومان با کادرفنی و کادر بازیکنان و در شرایطی که این تیم درگیر رقابت های آسیایی و اجاره یک زمین مسابقه برای دیدار با الاتحاد در کشور بی طرف است، به هیچ وجه کفاف نخواهد داد و اگر تغییری در این بودجه داده نشود، ممکن است تصمیماتی جدی تر از سمت باشگاه گرفته شود.

 

بعد از انتشار این خبر سعید آذری مدیرعامل باشگاه با انتشار پستی تقصیرات را متوجه یک نفر کرد، نفری که نامش آورده نشده اما احتمالا به درگیری های دائمی او به برخی افراد تصمیم ساز در کلیت مجموعه ذوب آهن دارد که آذری قبلا با آن ها جنگ سختی داشته و البته این نبردها را با پیروزی خاتمه داده است.

 

باید دید این زلزله مالی که با توجه به شرایط کلی کشور و مسئله کاهش درآمد و تحریم ها طبیعی به نظر می‌آید چه خواهد کرد. شاید این باشگاه که از نظر زیر ساخت از جمله بهترین باشگاه های ایران است و همواره خدمات زیادی را به فوتبال ایران انجام داده، باید روشی نو را برای خود در نظر بگیرد؛ روشی که اجرای آن مستلزم بازنگری در کلیه سیاست های اداره باشگاه است.

 

این باشگاه یک بار قبلا این سیاست انقباضی را تجربه کرده که نتایج بسیار تلخی را برای سبزپوش های ذوب آهن به بار آورده است.

 

دیدگاه‌ها