کد خبر : 1622627 | 18 تیر 1398 ساعت 09:37 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پویول: بارسا به گذشته نیمار فکر نکند

پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا، درحالیکه احتمال انتقال نیمار به بارسا بسیار افزایش یافته می‌گوید مدیران این باشگاه باید رفتار گذشته ستاره برزیلی را فراموش کنند.

پویول: بارسا به گذشته نیمار فکر نکند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال نیمار به بارسلونا به اوج رسیده و به نظر می‌رسد تیم بزرگ کاتالان قصد دارد ستاره برزیلی را به نوکمپ منتقل کند، پویول، ستاره سابق و اسطوره آبی‌اناری‌ها از مدیران بارسا خواست رفتار گذشته نیمار را فراموش کنند.

 

1416535

 

نیمار دو سال پیش با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو که رکوردی جهانی بود بارسا را ترک کرد و به PSG پیوست اما این روزها به نظر می‌رسد احتمال بازگشت او به باشگاه کاتالان بیشتر از هر زمان دیگری است.

 

پویول، کاپیتان سابق بارسلونا که با این تیم 18 جام بدست آورده می‌گوید گذشته نباید روی تصمیم باشگاه بارسلونا درباره نیمار تاثیر بگذارد. او در این باره به رسانه‌های اسپانیایی گفت:" در نهایت باید زمان حال را ملاک قرار داد و نباید خیلی در گذشته ماند. اگر یک بازیکن در بازار است و شما به او احتیاج دارید، نباید به اتفاقاتی که چند سال پیش افتاده فکر کنید".

 

پویول که معتقد است نیمار هنوز می‌تواند کمک بزرگی به بارسا بکند در ادامه صحبت‌هایش گفت:" نیمار نتوانسته در PSG به دلیل مصدومیت بهترین فوتبالش را نشان دهد ولی او هنوز می‌تواند چیزهای زیادی به فوتبال بدهد".

 

 

دیدگاه‌ها