کد خبر : 1622641 | 18 تیر 1398 ساعت 10:27 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیرقابل پیش‌بینی ترین تراکتور ممکن در راه است!

سرمربی تراکتور طوری درباره ترکیب تیمش صحبت می کند که ظاهرا قصد دارد همچون گذشته تغییراتی را در پست بازیکنان این تیم ایجاد کند.

غیرقابل پیش‌بینی ترین تراکتور ممکن در راه است!

به گزارش ورزش سه، مصطفی دنیزلی را همواره به عنوان مربی ای شناخته ایم که به فوتبال تهاجمی علاقه دارد و برای رسیدن به شکل بازی ایده آل خود همواره جابه جایی هایی در پست برخی بازیکنان ایجاد می کند. اهالی فوتبال به یاد دارند که دنیزلی در دوران حضور در پرسپولیس از وجود مهرزاد معدنچی و حسین کعبی در نوک خط حمله استفاده می کرد و اتفاقا آنها عملکرد خوبی نیز داشتند.


حالا در تراکتور نیز ظاهرا دنیزلی قصد دارد تغییراتی را در پست های برخی بازیکنان ایجاد کند تا بتواند بهترین بازی را از نفراتش بگیرد. او در این خصوص گفته است: «بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را در اختیار دارم که همه از کیفیت‌شان اطلاع دارند، همچنین محمد مسلمی‌پور و محمدرضا آزادی عضو تیم ملی امید هستند، در کنار این بازیکنان مهدی تیکدری و سعید مهری هم جذب شدند که باید نحوه استفاده از آنان را بررسی کنیم؛ از طرفی امکان دارد بازیکنانی که روی آنان حساب باز نکردیم، نمایش خوبی داشته باشند.»


سرمربی ترک تبار تراکتور اما قصد دارد تیمی را آماده مسابقات لیگ نوزدهم کند که کسی از چگونگی بازی اش خبر نداشته باشد. او تیم خود را غیر قابل پیش بینی دانسته و این جملات را بیان کرده است: «هیچ‌کس نمی‌تواند ترکیب تیم من را حدس بزند و امکان دارد به ترکیب تیم برنده هم دست بزنم؛ البته تمامی این کارها برای موفقیت تیم و باشگاه است، طبیعتاً این موفقیت تیمی به عملکرد تک تک بازیکنان تسری می‌یابد.»
بی تردید با شرایط موجود هواداران تراکتور برای شروع فصل و رونمایی از ترکیب متفاوت تیم شان با حضور دنیزلی لحظه شماری می کنند. تیمی که برای موفقیت در لیگ برتر تلاش می کند و هوادارانش امیدوارند بتواند طلسم قهرمانی در لیگ برتر را بشکند.

دیدگاه‌ها