کد خبر : 1622715 | 18 تیر 1398 ساعت 14:51 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

این 3 قهرمان چه کار کردند که تاییدشان نمی‌کنید؟

محبی: انتخابات کشتی با این وضع نباید برگزار شود

پیشکسوت کشتی گفت: دبیر، جدیدی و خادم می‌توانستند معاون وزیر و نماینده 15 میلیون جمعیت باشند، اما نمی‌توانند رییس فدراسیون شوند؟

محبی: انتخابات کشتی با این وضع نباید برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، بلاتکلیفی 3 قهرمان سابق که جزو نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی هستند، این روزها به یک سناریوی عجیب و خسته کننده تبدیل شده و در فاصله 8 روز مانده تا انتخابات صدای اهالی کشتی را هم در آورده است.


محمدحسن محبی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره نیامدن تایید صلاحیت امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی به "ورزش سه" گفت: این 3 نفر قهرمان المپیک هستند و چه کار کردند که تایید نشدند؟ من واقعا متعجب هستم. نباید چنین فضایی ایجاد می‌شد. اگر می‌خواهیم این‌ها را کنار بزنید و فرد دیگری را سر کار بگذارید، اصلا انتخابات برگزار نکنید!


وی افزود: به نظر من باید قهرمانان المپیک و جهان رییس فدراسیون شوند. بازهم از مسئولان می پرسم این 3 نفر چه کاری کردند که نباید صلاحیتشان احراز شود؟ امیر خادم تا چند ماه قبل معاون وزیر بوده، مگر می‌توانند او را رد صلاحیت کنند؟ این 3 نفر از قهرمانان بزرگ کشتی هستند و سال‌ها برای این رشته زحمت کشیدند. حقشان است که روی صندلی ریاست بنشینند، اما می‌خواهند این صندلی را به کسانی بدهند که خیلی کمتر از این‌ها حق دارند.


پیشکسوت کشتی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعید می‌دانم با این وضع انتخابات برگزار شود. اگر می‌خواهند فرد خاصی رییس شود که اصلا انتخابات نباید انجام شود. اگر قرار به برگزاری انتخابات است که باید در آن عدالت جاری باشد. شاید خیلی از قهرمانان دیگر کشتی به خاطر ورود این 3 نفر به عرصه انتخابات وارد نشدند. حالا چطور می‌توانیم آنها را کنار بزنیم؟ امیدوارم زودتر این مشکل را رفع کنند تا شاهد یک انتخابات عادلانه باشیم.


محبی در پایان گفت: اینطور هم نیست که تا به حال جدیدی، خادم و دبیر جایی کار نکرده باشند. 2 نفر از آنها شورای شهر بودند و یک نفر هم معاون وزیر بوده است. اگر این ها تایید نشوند، پس چه کسی می‌خواهد تایید شود؟ گویا می شود معاون وزیر بود، اما نمی‌شود رییس فدراسیون بود! می‌شود در تهران نماینده 15 میلیون جمعیت بود، اما نمی توان رییس فدراسیون بود!

دیدگاه‌ها