کد خبر : 1622877 | 19 تیر 1398 ساعت 11:13 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

دسته اولی ها بازیکنان خوبی هستند

بازیکن تیم ملی؛ کرانچار من را نخواست!

یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی محمد محبی بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر است که در تعطیلات تابستانی راهی سپاهان شد.

بازیکن تیم ملی؛ کرانچار من را نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که در همه رده های شاهین بازی کرده فصل گذشته زننده گل صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در بازی با سرخپوشان پاکدشت بوده و در شرایطی به اردوی تیم ملی دعوت شد که چندی پیش از اردوی امید خط خورد و نتوانست در لیست نهایی کرانچار برای همراهی تیم امید در بازی های مقدماتی تهران قرار بگیرد!

 

محمد محبی دراین باره به خبرنگار ما می گوید: دو بار به اردوی تیم امید دعوت شدم اما من را نخواستند. به نظر کادر فنی احترام گذاشتم. زمانی که اردوی تیم امید را ترک می کردم با خودم وعده کردم که باید اینقدر تلاش کنم تا نگاه ها را نسبت به خودم تغییر دهم. خوشحالم که در پایان فصل به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کردم و مورد توجه چند تیم از جمله سپاهان قرار گرفتم.

 

محمد محبی در مورد احساس خود از دعوت به اردوی تیم ملی گفت: دعوت به اردوی تیم ملی بعد از عقد قرارداد با سپاهان دومین اتفاق بزرگ برای من بود که در ماه های گذشته رخ داد. وقتی صبح از خواب بیدار و متوجه شدم به اردوی تیم ملی دعوت شدم خدا را شکر کردم. از این بابت که مزد زحمات من را داد و حالا هم می خواهم در دو سه روزی که در اردوی تیم ملی هستم به گونه ای تمرین کنم که هیچ کس از دعوت من پشیمان نشود. من بازیکن سختکوشی هستم و رویاهای بزرگی در سر دارم و از همین الان قول می دهم تا روزی که در فوتبال هستم دست از تلاش برندارم.

 

1418361

 

بازیکن تیم سپاهان در واکنش به دعوت بازیکنان دسته اولی به اردوی تیم ملی و واکنش اهالی فوتبال نسبت به این اتفاق گفت: جوان های خوبی در تیم های دسته اولی بازی می کنند که کیفیت بالایی دارند. کاری که مارک ویلموتس انجام داد یک کار بزرگ بود و بی شک از این پس جوان های دسته اولی با انگیزه تر بازی خواهند کرد چون مطمئن هستند که دیده خواهند شد. این درست است که بازیکنان جوانی هستیم اما اینکه در ابتدای راه تجربیات بزرگی به دست خواهیم آورد به سود ما و فوتبال است.

 

محمد محبی در مورد انتخاب تیم سپاهان و شرایط اینروزهای تیم گفت: انتخاب تیم سپاهان به عنوان تیم فصل پیش رو یک تصمیم منطقی بود. از انتخاب تیم سپاهان و کار کردن با امیر قلعه نویی خوشحال هستم. شرایط تمرینات به خوبی پیش می رود و جو خوبی بر تیم حاکم است. سرمربی تیم به خوبی به من روحیه می دهد و هم چنین بزرگ ترهای تیم. اینجا از مردم خوب بوشهر که همیشه حامی من بودند تشکر می کنم و به خوبی می دانند من برای پیشرفت باید به یک تیم بزرگ تر می پیوستم. همان طور که گفتم رویاهای بزرگی در سر دارم و همه تلاشم را بکار می گیرم که در اردوی تیم سپاهان و تیم ملی بهترین باشم. فراموش نکنید خیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال ما ابتدا در تیم های دسته اولی بازی می کردند و در آینده از بازیکنان دسته اولی بیشتر خواهید شنید. به شخصه از کادر فنی تیم ملی به خصوص مارک ویلموتس تشکر می کنم که بازیکن از دسته اول به تیم ملی دعوت کرده است.

دیدگاه‌ها