کد خبر : 1623273 | 21 تیر 1398 ساعت 11:58 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ژاپنی کاشیما راهی بارسلونا می‌شود

هیروکی آبه، ستاره ژاپنی کاشیما انتلرز بعد از توافق اصولی این باشگاه ژاپنی با بارسلونا، در آستانه پیوستن به غول بزرگ کاتالان قرار دارد.

ستاره ژاپنی کاشیما راهی بارسلونا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توافق دو باشگاه کاشیما انتلرز و بارسلونا برای انتقال هیروکی آبه، ستاره 20ساله  کاشیما به بارسا، این ستاره ملی‌پوش ژاپنی هم بعد از توافقات شخصی با بارسا در مورد وضعیت قرارداد و دستمزد خود و شرکت در تستهای پزشکی این باشگاه به غول بزرگ کاتالان خواهد پیوست.

 

1418794

 

هیروکی آبه که ملی‌پوش ژاپنی است در قهرمانی فصل گذشته کاشیما انتلرز در لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی داشت. این ستاره ژاپنی سال گذشته موفق شد عنوان بهترین بازیکن تازه‌وارد جی‌لیگ را به خود اختصاص داده و چندی پیش در جریان دیدار ژاپن و شیلی در کوپا آمه‌ریکا اولین دیدار ملی خود با پیراهن ژاپن را تجربه کرد.

 

بارسلونا قصد دارد با ورود آبه به کاتالونیا از او به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند اما کادر فنی بارسلونا این احتمال که آبه بتواند در درخشش در تمرینات تیم خیلی سریع خود را به ترکیب اصلی برساند را غیرممکن نمی‌دانند.

 

هیروکی آبه بعد از اعلام خبر انتقالش به بارسا گفت:" من به کاشیما انتلرز تعصب زیادی دارم و ترک این تیم برایم سخت بود ولی در نهایت تصمیم گرفتم با این انتقال به باشگاه بارسلونا موافقت کنم. معتقدم موانع و دشواری‌هایی که از این پس با آنها روبرو خواهم شد برای روند رشد و پیشرفتم ضروری خواهند بود".

 

دیدگاه‌ها