کد خبر : 1623282 | 21 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش بیل در تمرین رئال برای جلب نظر زیدان(عکس)

گرت بیل در اولین تمرین رئال مادرید در کانادا، در جریان اردوی پیش‌فصل این تیم، حضور کامل داشت و تلاش او برای نشان دادن خود به زیدان جالب توجه بود.

تلاش بیل در تمرین رئال برای جلب نظر زیدان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه زین‌الدین زیدان و بازیکنان رئال مادرید که برای گذراندن اردوی پیش‌فصل خود راهی کانادا شده‌اند دیروز اولین تمرین خود در این کشور را زیر باران شدید برگزار کردند، گرت بیل، ستاره ولزی رئال هم به صورت کامل در این تمرین حضور داشت.

 

1418801

 

این در حالی است که آینده ستاره ولزی رئال در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که زیدان پیش از این به صراحت اعلام کرده که گرت بیل در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایگاهی ندارد.

 

اما گرت بیل و مدیر برنامه‌هایش، جاناتان بارنت بارها خطاب به رئال مادرید گفته‌اند که ستاره ولزی از حضور در رئال راضی است و قصد دارد تا پایان قرارداد سه ساله‌اش در این تیم اسپانیایی بماند.

 

1418800

 

دیروز که گرت بیل به همراه سایر بازیکنان رئال در مونترئال در اولین تمرین پیش‌فصل رئال شرکت کرده بود آنچه توجه عکاسان و حاضرین در این تمرین را به خود جلب کرد تلاش گرت بیل برای نشان دادن خود به زیدان و ارسال پیام به سرمربی فرانسوی رئال مادرید بود.

 

1418799

 

همان دیروز رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که گرت بیل یک پیشنهاد چینی را رد کرده و حاضر به ترک رئال برای پیوستن به لیگ برتر چین نشده است. مارکا اعلام کرد بیل حاضر به ترک مادرید نیست ولی اگر مجبور شود تنها حاضر است به یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر ملحق شود.

 

1418803

 

دیدگاه‌ها