کد خبر : 1623308 | 21 تیر 1398 ساعت 14:39 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

نادال-فدرر، بازی شماره 40 را چه کسی می‌برد؟

بازهم ویمبلدون؛ بازهم نبرد جذاب «فدال»

2 اسطوره دنیای تنیس عصر امروز در نیمه نهایی مسابقات معتبر ویمبلدون به مصاف هم می‌روند.

بازهم ویمبلدون؛ بازهم نبرد جذاب «فدال»

به گزارش "ورزش سه"، یازده سال پس از مسابقه تاریخی فینال ویمبلدون 2008 که با پیروزی 3 بر 2 رافائل نادال پایان یافت و به برترین بازی تاریخ تنیس شهرت یافت، "فدال" بار دیگر در مسابقات ویمبلدون برابر هم قرار می‌گیرند.


ویمبلدون که معتبرترین گرنداسلم سال تنیس محسوب می‌شود، این بار در نیمه نهایی با رویارویی پرافتخارترین تنیسورهای جهان همراه خواهد شد.


عصر امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران نادال و فدرر که در یک دهه همواره جزو شانس‌های بزرگ قهرمانی در همه گرنداسلم ها به شمار می‌رفتند و هم اکنون نیز در رده دوم و سوم رده‌بندی برترین‌های جهان قرار دارند، برای صعود به فینال مقابل هم قرار می گیرند.


آخرین رویارویی دو تنیسور در گرند اسلم به یک ماه پیش بر می‌گردد که نادال به راحتی و در سه ست پیاپی فدرر را در رولان گاروس شکست داد و راهی فینال شد، اما نکته اینجاست که تنیسور سوییسی در زمین چمن وضع بهتری دارد و در 3 تقابل در ویمبلدون 2 بار به پیروزی رسیده است.


در مجموع دیدار امروز چهلمین رویارویی فدرر و نادال که به صورت مخفف به آنها «فدال» گفته می شود، خواهد بود. 24 برد از دیدارهای قبلینصیب نادال شده و 15 برد هم به فدرر اختصاص دارد.


در بازی دیگر مرحله نیمه نهایی نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان روبرتو بائوتیستا را پیش روی خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها