کد خبر : 1623699 | 23 تیر 1398 ساعت 09:15 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام دلگرم‌کننده مانچینی به سینیشا: تو قوی هستی

بعد از آنکه سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا اعلام کرد به سرطان خون مبتلا است، روبرتو مانچینی، همبازی و همکار سابق او با پیامی دلگرم‌کننده به سینیشا برای مبارزه با بیماری روحیه داد.

پیام دلگرم‌کننده مانچینی به سینیشا: تو قوی هستی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق فوتبال و سرمربی بولونیا در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد به سرطان خون مبتلا است، سیل پیام‌های دلگرم‌کننده و حمایتی خطاب به او از گوشه و کنار دنیای فوتبال به سمت سینیشا به راه افتاده و روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا که همکار سابق میهایلوویچ است یکی از کسانی است که در روحیه دادن به او پیش‌قدم شده است.

 

1419250

 

مانچینی و میهایلوویچ در تیم‌های سامپدوریا و لاتزیو همبازی بودند و پس از خداحافظی این دو با فوتبال نیز، سینیشا در سال 2006 زمانی که مانچینی سرمربی اینتر بود به عنوان دستیار او در این  تیم فعالیت می‌کرد.

 

مانچینی بعد از اعلام خبر ابتلای میهایلوویچ به سرطان خون، در پیامی که خطاب به او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت:" تو خیلی قوی هستی. این ماجرا تو را نخواهد ترساند. از این گذشته وقتی همه چیز تمام شد باید برویم و با هم پدل‌بورد سوار شویم".

 

دیدگاه‌ها