کد خبر : 1623779 | 23 تیر 1398 ساعت 15:04 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سونامی حذف 5 تن از قهرمانان در عرصه مدیریتی!

واکنش امیر خادم به عدم تاییدش برای انتخابات

امیررضا خادم به تایید نشدن نامش برای انتخابات فدراسیون کشتی با انتشار متنی اعتراض کرد.

واکنش امیر خادم به عدم تاییدش برای انتخابات

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا خادم یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی است که این روزها در بلاتکلیفی به سر می برد. او که قبلا سابقه ریاست در این فدراسیون را دارد و تا چند ماه قبل به عنوان معاون وزیر ورزش فعالیت می کرد، به صورت زیرپوستی اعتراض خود را به تایید نشدنش برای انتخابات فدراسیون کشتی مطرح کرده است.


البته در روزهای اخیر خیلی از پیشکسوتان و اهالی کشتی از عدم تایید صلاحیت 3 قهرمان این رشته یعنی امیر خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی انتقاد کرده اند.


امروز هم امیر خادم در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطلب زیر را منتشر کرد:


ورزش بعد از انقلاب ۷ عنوان دار جهان و المپیک( امیر و رسول خادم- عباس جدیدی- علیرضادبیر- علیرضا حیدری- حسین رضازاده- هادی ساعی) داشته که بعد از دوران قهرمانی و در طی ۲۰ سال گذشته به عرصه مدیریت‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی وارد شده‌اند و از آنجا که قبل از انقلاب شاهد نمونه‌های مشابهی نبوده‌ایم، این اتفاق به عنوان یکی از کارکردهای موثر نظام، مطرح و بر رویش تبلیغ شده است.


اما متاسفانه نه تنها در ۵ سال اخیر به شکل‌های مختلف شاهد خروج کلیه افراد فوق از چرخه اجرایی کشور هستیم، بلکه آنچه این اتفاق را عجیب و بحث برانگیز می‌کند، روی دادن سونامی حذف ۵ تن از این نیروها در ظرف ۶-۷ ماه اخیر است!


حال در این شرایط ۲ سوال مطرح است:


۱- آیا اینکه شاهد حذف سرمایه های اجتماعی ورزش بعد از انقلاب (که بیش از ۲۰ سال است جزو چهره های مورد وثوق و توجه مردم کشورشان بوده اند)، با وارد کردن اتهامات گوناگون و گاه نامعلوم هستیم، برای آینده ورزش ایران یک تهدید نیست؟


۲- به فرض که این افراد صلاحیت شرکت در عرصه‌های اجرایی کشور(حتی در رشته تخصصی خودشان ) را ندارند، سوال اینجاست که چگونه پروژه حذف همه آنها یک دفعه در ظرف ۶-۷ ماه اخیر پیش آمد و تا قبل از آن هرکدام در جایگاهی خاص درحال انجام خدمت بودند؟!!!»

دیدگاه‌ها