کد خبر : 1623904 | 23 تیر 1398 ساعت 22:43 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر زانتی:

بارسلونا برای جذب لائوتارو پیشنهاد نداده است

خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر و یکی از مدیران این تیم در مورد آینده لائوتارو مارتینز صحبت کرد.

بارسلونا برای جذب لائوتارو پیشنهاد نداده است


به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز 21 ساله طی یک فصل حضور در اینتر نمایش موفقی داشت و این روند با لباس تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا نیز تکرار شد. در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا منتشر شده اما خاویر زانتی مدعی شد پیشنهادی از باشگاه اسپانیایی به دست آنها نرسیده است.

 

خاویر زانتی گفت: "آینده مائورو ایکاردی؟ او تمرینات پیش فصل را کنار ما آغاز کرده است. بازیکنان در حال فعالیت هستند، بازار تابستانی شروع شده و ما نیز منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

1391740

 

درخشش اخیر لائوتارو مارتینز؟ من از عملکرد لائوتارو در کوپا آمه ریکا بسیار رضایت داشتم. او تنها 21 سال دارد و فصل بسیار مثبتی را سپری کرده است و لائوتارو او آینده درخشانی را پیش رو دارد. انتقال لائوتارو به بارسلونا؟ پیشنهادی از بارسلونا برای خرید وی به دست ما نرسیده، ما از داشتن لائوتارو بسیار خوشحالیم و می خواهیم او را حفظ کنیم.

 

حضور آنتونیو کونته در اینتر؟ او تجربه زیادی دارد و ما سعی خواهیم کرد که در سری A مدعی باشیم. هفته بعد من به چین می رویم زیرا چند بازی دوستانه پیش روی داریم. یک سال مهم پیش روی ما خواهد بود، زیرا اینتر باید به قهرمانی دست یابد."

دیدگاه‌ها