کد خبر : 1624276 | 25 تیر 1398 ساعت 14:22 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: تجربه لذتبخشی در تیم ملی داشتم

هافبک پیکان از رقم خوردن بهترین اتفاق فوتبالی‌اش در دیدار تدارکاتی روز گذشته تیم ملی خبر می‌دهد.

کریمی: تجربه لذتبخشی در تیم ملی داشتم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی بعد از دعوت به اردوی تیم ملی، روز گذشته نیز در ترکیب اصلی برابر امیدهای ایران قرار گرفت. او در خصوص این دیدار می‌گوید: تجربه خوبی بود. اینکه پیراهن تیم ملی را برتن کنی و به آرزوی فوتبالی‌ات برسی نهایت لذت است. هر فوتبالیستی دو هدف دارد و یکی از آنها بازی در تیمی بزرگ است و دیگری هم حضور در تیم ملی است. خیلی خوشحالم که این تجربه نصیبم شد و اکنون سراپا انگیزه هستم تا بتوانم در طول فصل نیز با نمایشی مناسب، بار دیگر این تجربه را کسب کنم.


وی درباره دیدار با تیم امید گفت: آقای مجیدی انگیزه و هدف بزرگی دارد. مسلما رسیدن به المپیک اتفاق بزرگی برای فوتبال ما محسوب خواهد شد و امیدوارم این بازیکنان که در بین آنها ستاره‌های کنونی فوتبال ایران نیز حضور دارند، بتوانند به این هدف بزرگ برسند. بازی مطمئنا بیشتر روی شناخت نفرات بود و اینکه هر دو تیم نیز از این فرصت برای آماده سازی خود استفاده کنند.


کریمی درباره اینکه چقدر امیدوار خواهد بود که در اردوهای بعدی نیز حاضر باشد گفت: فوتبال چیز پیچیده‌ای نیست. البته یک بخش آن کاملا سلیقه‌ای است اما بحث اصلی بر پایه کیفیت است و مطمئنا هر کس بهتر باشد این شانس را خواهد داشت. من به حضور در تیم ملی افتخار می‌کنم و همانطور که گفتم این دعوت باعث شد تا انگیزه‌ام چند برابر شود و این مساله را در طول فصل خواهید دید.


هافبک پیکان درباره شرایط این تیم در فصل آینده گفت: ما تمام اتفاقات خوب و بد فصل گذشته را فراموش کردیم و یک فصل جدید را رقم خواهیم زد. مطمئنا رقبا بیشتر و بهتر از قبل تجهیز شده‌اند و کار سخت‌تری پیش روی ما خواهد بود و باید بهتر از گذشته تلاش کنیم و امیدوارم اتفاق خوبی برای ما در پیش باشد.

دیدگاه‌ها