کد خبر : 1624498 | 26 تیر 1398 ساعت 14:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی در کنار عراق، بحرین ، هنگ کنگ و کامبوج

همگروهی ایران با رقیبان قدیمی در گروه C

تیم ملی فوتبال ایران در قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2020 که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد همگروهی هایش را شناخت.

به گزارش" ورزش سه" شاید بتوان گفت که بار دیگر تیم ملی ایران در یکی از سخت ترین گروه های ممکن قرار گرفته است. در مراسم امروز که تیم کیهیل ستاره سابق تیم ملی استرالیا تمامی قرعه ها را از گوی در آورد تیم ایران که در سید اول قرار داشت در نهایت در یکی از سخت ترین گروه ها و در کنار تیم های ملی عراق ، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج قرار گرفت.


بی تردید دو حریف اصلی تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها دو همسایه نزدیک عراق و بحرین هستند که رقابت جدی فوتبالی در این سال ها با این دو تیم داشته است. عراق که در سال های اخیر یکی از قدرت های اصلی فوتبال آسیا بوده و همیشه رقابت های سنگین و نزدیکی با تیم ملی ایران داشته است. همچنین تیم ملی بحرین دیگر تیمی است که در این گروه حضور دارد و همیشه حریف سختی برای ایران بوده است.


اما همین نقطه دشوار گروه ایران می تواند نکته مثبت  هم باشد چرا که تیم ملی ایران چهاربازی از مجموع هشت بازی اش را باید در ایران و همچنین دو کشور همسایه و در نزدیکترین فاصله برگزار کند. ضمن این که این همگروهی می تواند فرصتی برای تلافی برخی نتایجی باشد که در سال های اخیر بخصوص مقابل عراق گرفته ایم.

 

1420094

دیدگاه‌ها