کد خبر : 1624765 | 28 تیر 1398 ساعت 10:00 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرجوع شدن دروازه‌بان یووه از سوی بنفیکا

باشگاه بنفیکا، امضای قرارداد با ماتیا پرین، سنگربان ذخیره یوونتوس را به دلیل ناکامی او در تست‌های پزشکی باشگاه به تعویق انداخت.

مرجوع شدن دروازه‌بان یووه از سوی بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بنفیکا تایید کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری، قرارداد انتقال ماتیا پرین، دروازه‌بان یوونتوس به این باشگاه پرتغالی را امضا نخواهد کرد چون پرین در تستهای پزشکی باشگاه بنفیکا نمره قبولی بدست نیاورده است.

 

1420330

 

پرین بعد از یک فصل حضور در یوونتوس قرار بود این هفته رسما به باشگاه پرتغالی بنفیکا ملحق شود. دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون یورو برای انتقال او به توافق رسیده بودند و پرین از این انتقال به عنوان یک ماجراجویی هیجان‌انگیز یاد کرده بود.

 

اما این ماجراجویی حالا فعلا متوقف شده چون بنفیکا از نتایج پرین در تستهای پزشکی این باشگاه راضی نبوده است. رسانه‌های پرتغالی می‌گویند علت این بوده که مصدومیت پرین از ناحیه شانه سخت‌تر از آن بوده که بنفیکا در ابتدا گمان می‌کرده.

 

بنفیکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:" امروز بعد از انجام تستهای پزشکی به باشگاه  بنفیکا اعلام شد که دروازه‌بان، ماتیا پرین به زمان بیشتری برای پشت سر گذاشتن مصدومیتش و بهبودی کامل نیاز دارد. زمانی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت، نزدیک به چهار ماه. بر اساس توافق دو باشگاه قرار شد که ماتیا پرین تا زمان بهبود کامل بازیکن یوونتوس بماند و سپس طبق توافقات قبلا انجام شده به بنفیکا ملحق شود".

 

دیدگاه‌ها