کد خبر : 1625194 | 30 تیر 1398 ساعت 09:18 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو و احتمال تداوم مشکل زمین تمرین؛

ماحصل کلنگ‌زنی ثامن؛ شاید اردیبهشت ۹۹؟!

زمان به بار نشستن زمین تمرینی ثامن‌الائمه برای استفاده شهرخودرو یکی از سوالات روز فوتبال خراسان است.

ماحصل کلنگ‌زنی ثامن؛ شاید اردیبهشت ۹۹؟!

به گزارش ورزش سه، در حالی که شروع فصل سرما و وضعیت جوی شهر مشهد همواره شرایط تمرینی سختی را برای پیدا شدن زمین مناسب برای تمرین شاگردان یحیی ایجاد کرده، به نظر این شرایط در فصل جدید نیز برای شهرخودرویی‌ها ادامه خواهد داشت.


در حالی که کلایی شهردار مشهد قول داده بود شخصا به موضوع مشکل تمرینی شهرخودرو ورود کند، مراسم کلنگ‌زنی زمین تمرینی در ثامن‌الائمه از سوی اداره ورزش و جوانان به نوعی رفع و رجوع مشکلی بود که با نگاهی به تاریخ بهره‌برداری از آن مشخص می‌شود که ثمره این کلنگ‌زنی زودتر از اردیبهشت ماه سال ۹۹ برای نماینده فوتبال خراسان نخواهد بود.


شهردار مشهد که در کنفرانس خبری قول در اختیار قرار دادن کمپی به مساحت ۱۶ هکتار به شهرخودرو را داده بود تا آن را تجهیز کنند و برای تیم مشهد به بهره‌برداری برسانند، هنوز به این وعده خود عمل نکرده تا از الان هواداران شهرخودرو نگران روزهای تمرینی تیمشان در فصل سرد لیگ پیش رو باشند‌ با علم به اینکه زمین تمرینی ثامن‌الائمه فقط برای فصل آینده به درد تیمشان خواهد خورد.


شهرخودرو با تکیه بر تمرین روی زمین هموار و متناسب با نوع بازی خود، روزهای بی‌زمین خود در فصل گذشته را با اردو تهران و اجاره زمین الیاف گذرانده و مشخص نیست که آیا این فصل باز هم برای تمرین مجبور به ترک مشهد خواهد شد یا اینکه شهرداری حرکتی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها