کد خبر : 1625674 | 01 مرداد 1398 ساعت 13:48 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

داور و مجری برنامه استعدادیابی فوتبال:

ستاره‌ساز ریالی از کسی پول نگرفت

برنامه ستاره ساز یکی از پرطرفدارترین برنامه های ماه های اخیر تلویزیون بوده که برنامه ای برای کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی است.

ستاره‌ساز ریالی از کسی پول نگرفت

به گزارش" ورزش سه" برنامه ستاره ساز با موضوع استعدادهای فوتبالی و با حضور چهره های مطرح فوتبال ایران یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی بوده است. ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران و یکی از مربیان و داوران این برنامه و همچنین محمدرضا احمدی که مجری این برنامه است که امروز به برنامه "سلام صبح بخیر" در شبکه سه آمده بود. حرف های ادموند بزیک را در این برنامه در زیر می خوانید:


محمدرضا احمدی درباره این برنامه گفت: «کسی نمی تواند آینده برنده های مسابقه را تضمین کند و خودشان باید زندگی سالمی را پیش بگیرند اما همگی می توانند آینده درخشانی داشته باشند و مربیان باشگاه های پایه هم به مربیان برنامه زنگ زده اند.»


این گزارشگر با بیان اینکه ستاره ساز بچه ها را با خانواده اسکان داده و هزینه خورد و خوراک و اسکان و سفرها با برنامه بوده و این قابل تقدیر است، تاکید کرد: «وظیفه شبکه سه که استعدادیابی فوتبال نیست، ما می خواستیم یک برنامه جذاب بسازیم، البته می دانستیم برنامه می گیرد چون فوتبال جذاب است. هیچوقت هم اینگونه نبوده که به معنای واقعی و آکادمیک بچه هایی 6 ماه تحت پوشش قرار بگیرند و کار کنند. بنابراین احساس می کنم کار ما خیلی مهم است. خیلی از بچه ها حرفه ای بازی نکرده بودند یا مشهد نرفته بودند و با ستاره ساز به پابوس امام رضا رفتند.»


احمدی در واکنش به برخی شایعات گفت: «شبکه سه و برنامه ستاره ساز هیچ ریالی دریافت نکرده است. حالا هم مسئولیت ما زیاد شده و اگر قرار باشد مسابقه فصل دو داشته باشد کار ما سخت تر خواهد بود.»


وی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال شده بعد از گزارش های فوتبال کسی از او گلایه کند، گفت: «بله. مثلا بعد از بازی استقلال و راه آهن محسن فروزان به من زنگ زد. او توپ را با دستهایش لمس کرد و سپس به گل رفت، من هم گفتم استقلال با دستهای فروزان به صدر رفت! او زنگ زد و گفت من ناراحت شدم و برخی فکر کردند من از عمد گل خوردم. سر بازی سایپا و استقلال هم میلاد می داودی چیپ بدی زد که من انتقاد کردم و او از دست من ناراحت شد. اما الان هم با فروزان و می داودی آشنا و رفیق هستیم.»


این گزارشگر درباره اینکه آیا فصل 2 ستاره ساز ساخته خواهد شد، بیان کرد: من به عنوان مجری اطلاعاتی ندارم و خودم هم نمی دانم هستم یا نیستم.


ادموند بزیک بازیکن سابق فوتبال و مربی ستاره ساز نیز با بیان اینکه نمونه این برنامه را دیده بودم و دوست داشتم، اظهار کرد: «از استعدادیابی خوشم می آید و شرکت کنندگان این مسابقه هم اغلب از قشر محروم بودند که دیده نمی شدند. از این برنامه خیلی استقبال شد گرچه اشکالاتی داشت اما برای نوجوانان و جوانان جذاب بود.»


وی افزود:« تیم های بزرگسال خیلی رصد می شود اما بیشتر تیم های پایه پولی بسته می شود. در تیم پایه مربی 25 میلیون حقوق دارد اما در بزرگسال  1 میلیارد حقوق می گیرند. ما نمی توانیم این حرفها را ثابت کنیم و چیزهایی که دیده ام می گویم که اغلب نوجوانان به شکل پولی در تیم ها بالا می روند. اما تیم هایی مثل پیکان و سایپا این مسائل را رعایت می کنند.»


این بازیکن درباره ماجرای گرفتن استوک هاشمی نسب و گلایه او از این اتفاق توضیح داد: «من با استوک مهدی هاشمی نسب گل می زدم او با استوک من! ماجرا هم از این قرار بود که من چند بازی گل نزده بودم و او پیشنهاد داد کفش او را بپوشم تا گل بزنم. من هم برایش یک استوک دیگر خریدم.»


بزیک درباره آینده «ستاره ساز» اظهار کرد: «فصل دوم این مسابقه به سمت حرفه ای تری می رود. ستاره ساز ثابت کرد بچه ها دیده می شوند و یک ریال هم از کسی گرفته نشد. ما واقعا استعدادیابی می کنیم و بچه ها خیلی زیاد بودند. خود من حدود سه چهارهزار ویدئو و از نزدیک هم هزار نفر را در تمرین دیدم.»

 

دیدگاه‌ها