کد خبر : 1626233 | 04 مرداد 1398 ساعت 13:24 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهار باشگاه بزرگ خواهان جذب مهاجم ساحل‌عاجی

درحالیکه شایعات درباره مقصد آینده نیکلاس پپه، مهاجم باشگاه لیل به اوج رسیده گفته می‌شود چهار باشگاه بزرگ حاضر به پرداخت قیمت 80میلیون یورویی او شده‌اند.

چهار باشگاه بزرگ خواهان جذب مهاجم ساحل‌عاجی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال نیکلاس پپه، مهاجم ساحل عاجی باشگاه فرانسوی لیل به یکی از دو باشگاه بزرگ انگلیسی منچستریونایتد و لیورپول مطرح شده اما علاوه بر این دو، این احتمال وجود دارد که او در نهایت از ایتالیا و از ناپولی سر در بیاورد.

 

1421875

 

ناپولی امیدوار است با پیشی گرفتن از یونایتد و لیورپول در مسابقه برای جذب این مهاجم ساحل عاجی، او را تا پایان تابستان به ایتالیا منتقل کند. اما ناپولی یکی از چهار باشگاه بزرگی است که به لیل خبر داده‌اند حاضرند قیمت پیشنهادی باشگاه فرانسوی برای پپه، یعنی 80 میلیون یورو را پرداخت کنند.

 

ناپولی علاقه خود به این مهاجم 24ساله را مخفی نگه نداشته و کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی چندی پیش اعلام کرد که امیدوار است پپه هر چه سریعتر به ترکیب تیمش اضافه شود.

 

چهار باشگاهی که باشگاه لیل موافقت آنها با قیمت 80 میلیون یورویی نیکلاس پپه را اعلام کرده عبارتند از منچستریونایتد، لیورپول، ناپولی و پاری سن ژرمن. رئیس باشگاه لیل درباره مهاجم ساحل عاجی‌اش گفت:" پپه روز دوشنبه از تعطیلات برمی‌گردد و من معتقدم تا اواسط هفته درباره باشگاه آینده او به تصمیم نهایی خواهیم رسید".

 

دیدگاه‌ها