کد خبر : 1626299 | 04 مرداد 1398 ساعت 18:23 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین برنامه فوتبال جهان در چالش بزرگ

شوک بزرگ اسکای اسپورت به گری لینه کر

اسکای اسپورتس انگلیس امروز اعلام کرد که حق پخش رایگان صحنه های برجسته بازی های لیگ برتر در یوتیوب را به دست آورده است.

شوک بزرگ اسکای اسپورت به گری لینه کر

به گزارش "ورزش سه"، غول رسانه ای انگلیس سال هاست که در رقابت تنگاتنگ با بی بی سی قرار دارد اما این بی بی سی است که حق پخش رایگان صحنه های حساس و برجسته بازی های لیگ جزیره را در اختیار دارد. صحنه هایی که در برنامه مشهور " Match of the Day" که توسط گری لینه کر اجرا می شود، در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

 

 Sky Sports are considering streaming Premier League highlights on YouTube for free

 

 

امروز اسکای اسپورتس اعلام کرد که پکیجی سه دقیقه ای از صحنه های حساس و گل های هر بازی لیگ را بلافاصله پس از اتمام در اختیار بینندگان خود حتی کسانی که آبونه نیستند قرار می دهد. این تصاویر به محض اتمام بازی در یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود. اسکای البته سال هاست که حق پخش های لایت های هر بازی را در اختیار دارد ولی این تصاویر را تنها افرادی می دیدند که آبونه این شبکه بودند.

به این ترتیب بینندگان اسکای اسپورتس حتی می توانند از طریق نرم افزار یوتیوب روی گوشی های خود تصاویر اختصاصی و گل های بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.

 

 

1421967

 

 

این اولین چالش بزرگ برای شبکه بی بی سی محسوب می شود. شبکه ای که به تازگی با اتحادیه لیگ برتر قراردادش را تا 2022 امضا کرده و رقمی نزدیک به 211 میلیون پوند نیز بابت حق پخش پرداخت خواهد کرد.

در واکنش به این خبر، گری لینه کر با انتشار یک توئیت گفت که اصلا احساس نگرانی نمی کند. برنامه اختصاصی او را دهه هاست که مردم انگلیس تماشا می کنند و به آن خو گرفته اند. لینه کر معتقد است که حق پخش اختصاصی اسکای اسپورتس هیچ تهدیدی برای برنامه او محسوب نمی شود به خصوص اینکه اسکای اسپورتس هنوز حق استفاده از کارشناسی و آنالیز صحنه ها توسط کارشناسان فوتبال همچون گری نویل، جیمی ردنپ و جیمی کاراگر برای عموم مردم را به دست نیاورده است و همچنان تنها افرادی که آبونمان ماهانه پرداخت می کنند، می توانند کارشناسی های اختصاصی را تماشا کنند.

 

 

 Gary Lineker hosts Match of the Day - the flagship BBC highlights show providing in-depth analysis of matches

دیدگاه‌ها