کد خبر : 1626319 | 04 مرداد 1398 ساعت 19:48 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط پرسپولیس خاص است

شیری: با مربی بزرگی مثل کالدرون موفق می‌شویم

مدافع پرسپولیس می‌گوید که کالدرون مربی بزرگی است و یک رزومه کاری قوی دارد. امیدوارم کنار سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی، موفقیت‌های قبل را تکرار کنیم.

شیری: با مربی بزرگی مثل کالدرون موفق می‌شویم

به گزارش "ورزش ‌سه"، مهدی شیری بعد از پایان بازی با نیروی زمینی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ما به این دیدارهای تدارکاتی نیاز داشتیم. به خاطر شرایط آب و هوایی نتوانستیم در اردوی تدارکاتی بازی دوستانه داشته باشیم،‌ اما این دیدارها تدارک خوبی بود. خوشبختانه روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر از قبل می‌شویم.


وی درباره نارضایتی اعضای تیم پرسپولیس از اردوی ترکیه گفت: قرار بود دو دیدار دوستانه خیلی خوب در این اردو داشته باشیم که به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شدند. به همین خاطر بچه‌ها از این شرایط ناراضی بودند.


مدافع تیم پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در شروع لیگ برتر گفت: شرایط امسال خیلی سخت است. تیم‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند و به خوبی بسته شده‌اند. ما هم شرایط خاصی داریم و باید تلاش کنیم از گذشته خود دفاع کنیم.


شیری درخصوص گابریل کالدرون نیز گفت: کالدرون مربی بزرگی است و یک رزومه کاری قوی دارد. امیدوارم کنار سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی، موفقیت‌های قبل را تکرار کنیم.


وی درباره نامشخص بودن زمان آغاز لیگ برتر گفت: این امر مسلماً‌ ما را هم اذیت می‌کند، چون ما برنامه خودمان را هم نمی‌دانیم. امیدوارم زودتر برنامه آغاز لیگ را بدهند تا بر اساس آن، برنامه‌ریزی و بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها