کد خبر : 1626320 | 04 مرداد 1398 ساعت 19:51 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر و رجب زاده باید الگوی او باشند

آذری: پیام صادقیان باید تصمیمش را عوض کند

شاید در میان خبرهای پرهیاهو و جنجالی، خداحافظی پیام صادقیان در 27 سالگی خیلی به چشم نیامد؛ بازیکنی که زمانی استعداد مهم فوتبال ایران بود.

آذری: پیام صادقیان باید تصمیمش را عوض کند

به گزارش" ورزش سه" خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال آن هم در جوانی شاید خیلی شوک برانگیز نبود چرا که پیام از چندسال قبل تصمیمش را –خودآگاه یا ناخودآگاه- گرفته بود که بیخیال ستاره شدن در مستطیل سبز بشود. او بعد از جدایی از پرسپولیس باردیگر به ذوب آهن بازگشت ، تیمی که در شانزده سالگی در آن درخشید و تبدیل به یکی از استعدادهای مهم فوتبال شد اما پیام هرگز دیگر آن اشتیاق و استعداد را در زمین نداشت. با این حال هنوز هم هستند کسانی که دوست دارند او تجدیدنظری کلی کرده و با قدرت و انگیزه بالا بازگردد. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن امروز در گفت و گویی که با خبرگزاری"مهر" داشت در رابطه با خداحافظی این بازیکن گفت:«  متاسفانه در سه، چهار سالی که از ذوب آهن رفتم، پیام صادقیان و یکی دو بازیکن ما با چالش مواجه شدند. پیام یکی از استعدادهای بالقوه ای بود که خداوند برای فوتبال ما خلق کرد. امیدوارم این بازیکن یک مقدار استراحت و در تصمیمش تجدیدنظر کند. »


آذری در بخش دیگری از حرف هایش گفت:« پیام سن و سالی ندارد. توصیه ام این است که زود تسلیم نشود و راهش را ادامه بدهد. اینکه پیام فوتبال‌زده شده است را من می فهمم ولی برای کمک کردن به این بچه ها هیچ وقت دیر نیست. پیام می تواند برگردد. تنها کسی که می تواند به او کمک کند خودش و خانواده اش است. پیام باید بداند که زود تسلیم نشود و با تمام قدرتش مبارزه کند.»


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت:« وقتی الگوهایی مثل قاسم حدادی فر، محمدرضا خلعتبری و حتی رجب زاده را داریم که تا 40 سالگی عالی فوتبال بازی می کرد، متوجه می شویم پیام صادقیان در نیمه راه فوتبال است و این توانمندی را دارد که روی پایش بایستد. رفتن من از ذوب آهن این تبعات را برای پیام داشت. امیدوارم استعدادهایی مثل پیام که در تمام باشگاه ها هستند، مشاوره های بهتری داشته باشند. برای پیام آرزوی توفیق دارم و از او می خواهم زود تسلیم نشود.»

 

دیدگاه‌ها