کد خبر : 1626326 | 04 مرداد 1398 ساعت 20:05 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

این سومین باخت در بیست و چهارمین بازی بود

روانخواه: حالا اعتماد به نفس مان بیشتر شد

سرمربی تیم نیروی زمینی برابر پرسپولیس می گوید نتیجه به دست آمده عادلانه نبود و به دلیل خستگی بازیکنان این تیم به دست آمد.

روانخواه: حالا اعتماد به نفس مان بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، امیدرضا روانخواه پس از دیدار تیم های پرسپولیس و نیروی زمینی در نشست مطبوعاتی گفت: حجم نتیجه به دست آمده برای ما کمی سخت است. در 24 دیدار گذشته، این سومین باخت ما بود. اشتباهاتی که در نقطه انتهایی زمین ما صورت گرفت باعث شد تا گل هایی زده شود و فکر می کنم نتیجه واقعی بازی این نبود. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم که توانست در این بازی به برتری برسد. شاید آنها به این برد احتیاج داشتند.


او درباره حضور در بازی های جام شهدا گفت: نحوه ورود ما به این جام خوب نبود. زمان بندی تمرینات ما برای شرکت در این جام مناسب نبود. روز بازی شاهین بوشهر ساعت 8 صبح تصمیم گرفتیم در این جام شرکت کنیم. این در حالی بود که در روزهای قبل از آن تمرینات پرفشاری داشتیم و در این بازی ها آسیب دیده هم دادیم. یکی دو بازیکن خوبمان را از دست دادیم و شاید در بازی های لیگ این به ما لطفه بزند. بهرحال ارزش این را داشت. ما از لیگ دوم به لیگ صعود کردیم و احتیاج داشتیم با تیم های بزرگ بازی کنیم و همین موضوع باعث می شود تا بازیکنان مان با اعتماد به نفس بیشتری در بازی های لیگ یک حضور پیدا کنند. به دلیل اینکه ما بازیسازی را از عقب انجام دادیم شاید هر کسی این بازی را ببیند بگوید که اشتباهاتی هم داشتیم اما نظر شخصی من این است که کاری را که انتخاب کردیم به صورت قوی تری ادامه می دهیم.


روانخواه درباره کیفیت برگزاری بازی ها گفت: در کل هیچ چیزی برای بازی خوب فراهم نبود. روز بازی؛ ساعت بازی و ...، بازی اول ما در ساعت 4 بعداظهر بود و گرما نفس بازیکنان ما را بریده بود. من اشتباهاتی در برخی بازیکنان مان دیدم که شاید کل فصل آنها را ندیده بودم. شما گل ها را ببینید کاملا متوجه می شوید، شما موقعیت هایی که ما در بازی داشتیم را ببینید، ما موقعیت هایی که به پرسپولیسی ها دادیم خیلی ساده و به ابتدایی ترین شکل ممکن بود. دلیل آن هم خستگی و شاید بازی کردن در این شرایط آب و هوایی بود.


سرمربی نیروی زمینی درباره بازی با پای فراوان دروازه خود گفت: من اعتماد به نفس او را دوست دارم اما دروازه بان ما نباید مشکلاتش را با دریبل حل کند. او باید مشکلاتش را با پاس حل کند و مطمئنا هم ما این موضوع را اصلاح می کنیم تا بعد از این جام به تیم بهتری تبدیل شویم.

 

دیدگاه‌ها