کد خبر : 1626426 | 05 مرداد 1398 ساعت 09:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

عزیز محمدی: کمیته داوران با ما همکاری نکرد

ادامه نوستالژی بازی داوران در جام شهدا(عکس)

دو مسابقه فینال و رده بندی جام شهدا را نیز داوران پیشکسوت قضاوت کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از آنکه قضاوت یک داور پیشکسوت در مسابقه پرسپولیس و سایپا سر و صدای زیادی به راه انداخت و حواشی متعددی ایجاد کرد، خیلی ها به دنبال دلیل این موضوع گشتند اما توضیح شفافی در این باره داده نشد. روز گذشته با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال جام شهدا نیز مشاهده شد که بازهم داوران پیشکسوت برای این دو مسابقه انتخاب شده اند تا شبهه ها در این باره بیشتر شود.


دلیل اصلی این موضوع اختلاف نظر مسئولان فدراسیون فوتبال با اتحادیه فوتبال بر سر برگزاری جام شهدا بوده که باعث شده کمیته داوران هیچ فردی را برای قضاوت مسابقات معرفی نکند و اتحادیه فوتبال مجبور شود از داوران پیشکسوت استفاده کند.


عزیزالله محمدی رییس اتحادیه فوتبال در این خصوص به رادیو ورزش گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران هیچ همکاری ای با ما انجام ندادند و چاره ای نداشتیم جز اینکه از داوران پیشکسوت استفاده کنیم. اگرچه این داوران از پس کار برآمدند اما به هر حال وقتی فدراسیون همکاری نمی کند، مجبور به چنین کاری شدیم. هرچند که خودمان هم می دانیم انجام آن درست نبوده و نیست ولی همانطور که گفتم چاره ای برایمان نمانده بود.

 

 

دیدگاه‌ها