کد خبر : 1626476 | 05 مرداد 1398 ساعت 12:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر اوزیل و کولاسیناچ از هواداران آرسنال

مسوت اوزیل از هواداران آرسنال به خاطر حمایت از او و سئاد کولاسیناچ، بعد از ماجرای تلاش برای سرقت اتوموبیل اوزیل در لندن تشکر کرد.

تشکر اوزیل و کولاسیناچ از هواداران آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال با تشکر از هواداران این تیم به آنها اطمینان داد که حال او و همسرش و همینطور هم‌تیمی‌‌اش سئاد کولاسیناچ بعد از حادثه‌ای که در لندن برای آنها اتفاق افتاد خوب است و هواداران نباید نگران آنها باشند.

 

1421826

 

ماجرا از آنجا آغاز شد که دیروز تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد سئاد کولاسیناچ، ستاره بوسنیایی آرسنال در شهر لندن در حال مقابله با دو دزد چاقو بدست نقابدار است که قصد داشتند اتوموبیل مسوت اوزیل، دیگر ستاره آرسنال را به زور سلاح سرد به سرقت ببرند.

 

1421823

 

باشگاه آرسنال بعد از انتشار این تصاویر اعلام کرد حال هر دو ستاره تیمش خوب است و پلیس لندن در حال تحقیقات درباره حادثه است و برای دستگیر کردن سارقین اقدام خواهد کرد.

 

کولاسیناچ هم دیروز جمعه عکسی از خودش و مسوت اوزیل را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و زیر عکس خندان خودش و اوزیل به هواداران خبر داد که او و اوزیل مشکلی نداشته و سالم و سرحال هستند.

 

و در نهایت مسوت اوزیل هم با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از سالم بودن خودش، همسرش و کولاسیناچ خبر داده و از هواداران آرسنال به خاطر حمایت‌شان از او و همسرش بعد از حادثه‌ای که در خیابانهای لندن برای او اتفاق افتاده بود تشکر کرد.

 

دیدگاه‌ها