کد خبر : 1626537 | 05 مرداد 1398 ساعت 18:30 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: نفت آبادان به دنبال سورپرایز آسیا خواهد بود

مدافع چپ تازه وارد نفت آبادان با ابراز خوشنودی بابت حضورش در جمع طلایی‌پوشان ادعا کرد اهداف بزرگی را در این تیم در ذهن دارد.

ناصری: نفت آبادان به دنبال سورپرایز آسیا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری بعد از جدایی از سایپا، در این فصل به نفت آبادان پیوست و امیدوار است در کنار اسکوچیچ و دیگر بازیکنان این تیم به نتایج موفقی در لیگ نوزدهم دست یابند. ناصری در خصوص قبول پیشنهاد نفت می‌گوید: واقعا به این پیشنهاد افتخار می‌کنم و با توجه به اینکه خودم خوزستانی هستم تلاش خواهم کرد یک فصل فوق العاده را با پیراهن این تیم پشت سر بگذارم.


وی در ادامه می‌گوید: در نقل و انتقالات پیشنهاد مناسبی داشتم اما بعد از اینکه پیشنهاد نفت آبادان به دستم رسید جای هیچ اتلاف وقتی وجود نداشت و از قبول آن خوشحالم. برای فصل جدید انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم با پیراهن یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران نمایش خوبی داشته باشم و شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست بیاورم.


ناصری درباره شرایط نفت آبادان گفت: به نظرم این تیم قادر است که به رتبه بالای جدول دست یابد و اگر کمی هم خوش شانس باشیم با حضور کادرفنی و بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم، قادر خواهیم بود سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم. هواداران نفت شایسته بهترین اتفاق هستند و حضور آنها در آسیا می‌تواند یک سورپرایز بزرگ باشد و ما این هدف را دنبال خواهیم کرد.


مدافع نفت آبادان با تمجید از سرمربی کروات تیمش گفت: آقای اسکوچیچ چندین فصل در فوتبال ایران حضور داشته و نتایج خوبی با ملوان، خونه به خونه و فولاد کسب کردند و مطمئن هستم این می تواند به نفت آبادان هم کمک کند تا به خودباوری لازم برای رسیدن به افتخار بزرگی در لیگ نوزدهم نزدیک شود. پیش از این با ایشان در فولاد بودم و کاملا به سطح دانش فنی او آگاه هستم و مطمئنا لیگ جذابی در انتظار ما خواهد بود.


ناصری در پایان با اشاره به هواداران تیمش گفت: ما بزرگترین سرمایه را داریم و آن هم هواداران ما هستند. هوادارانی که به جرات می‌توانم بگویم جزو بهترین‌های لیگ هستند و بیشتر تیم‌ها حسرت آنها را می‌خورند. باید به بهترین شکل از این پتانسیل برای رسیدن به اهداف مان سود ببریم و در کنار هم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. برای خودم در این فصل دو هدف یعنی رسیدن به تیم ملی و حضور در آسیا بهترین انگیزه است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها