کد خبر : 1626553 | 05 مرداد 1398 ساعت 20:06 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژائو ماریو رکورد جهانبخش را می شکند

ماریو که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد (به طور قرضی در وستهم) در حال بررسی پیشنهاد مذکور بوده اما موناکو را ترجیح می‌دهد

ژائو ماریو رکورد جهانبخش را می شکند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه برایتون انگلیس پیشنهاد رسمی و جدی خود را برای به خدمت گرفتن «ژائو ماریو» هافبک تیم اینترمیلان ارائه داد، پیشنهادی که در صورت پذیرش، این بازیکن را بالاتر از «علیرضا جهانبخش» به گرانقیمت‌ترین بازیکن مرغ‌های دریایی بدل خواهد کرد.

 

با این حال، گزارش‌های محکمی مبنی بر انتقال این بازیکن به موناکو منتشر شده که «دالبرت» وینگر چپ برزیلی اینتر را نیز در بر می‌گیرد.


این در حالی است که «آلفردو پدولا» کارشناس نقل و انتقالات شبکه تلویزیونی اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد باشگاه لیگ برتری برایتون پیشنهاد رسمی خود را برای جذب ماریو برای تیم ایتالیایی ارسال کرده است.

 

گفته می‌شود ماریو که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد (به طور قرضی در وستهم) در حال بررسی پیشنهاد مذکور بوده اما موناکو را ترجیح می‌دهد. در صورتی که این بازیکن برایتون را انتخاب کند و با توجه به قیمت وی در بازار، مرد پرتغالی می‌تواند رکورد جهانبخش را شکسته و به گرانقیمت ترین بازیکن این باشگاه انگلیسی بدل شود.

دیدگاه‌ها