کد خبر : 1626554 | 05 مرداد 1398 ساعت 19:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: طبیعی است رئال به دنبال پوگبا باشد

سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق و آرژانتینی رئال مادرید در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به برنابئو صحبت کرد.

سولاری: طبیعی است رئال به دنبال پوگبا باشد

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری چند ماهی در فصل گذشته هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و علیرغم شروعی خوب در نهایت در اواخر فصل برکنار شد. حالا سولاری معتقد است اگر با توجه به بالا رفتن سن هافبک های رئال مادرید، طبیعی است این باشگاه به دنبال انتقال بازیکنان جدید باشد.

 

سانتیاگو سولاری گفت: "شما این سوال را از من می پرسید و من به عنوان یک سرمربی معتقدم این اخبار همه گمانه زنی است. من نمی دانم که انتخاب صحیح برای رئال مادرید در حال حاضر چه بازیکنی است و افرادی که باید این تصمیمات را بگیرند در باشگاه وجود دارد.

 

1420013

 

اما چیزی که من می بینم این است که بازیکنی در اندازه های پوگبا یا نام بزرگی مانند او باعث ایجاد یک رقابت واقعی در میانه میدان می شود.

 

تونی کروس و لوکا مودریچ بازیکنان بسیار باهوشی هستند و در کنار کاسمیرو، آنها یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ رئال مادرید را تشکیل داده اند. وقتی آنها در اوج باشند واقعا بهترین هستند اما حقیقت این است که آنها دیگر جوان نبوده و در اوایل دهه بیست سالگی قرار ندارند. پس در این شرایط طبیعی است که باشگاه در مورد تقویت میانه میدان به خرید یک بازیکن دیگر فکر کند."

دیدگاه‌ها