کد خبر : 1626755 | 06 مرداد 1398 ساعت 20:20 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیانتک: رونالدو و آنری الگوهایم برای گلزنی هستند

کریشتوف پیانتک، مهاجم لهستانی میلان ابراز امیدواری کرد آنها فصل بعد راهی لیگ قهرمانان شوند.

پیانتک: رونالدو و آنری الگوهایم برای گلزنی هستند

به گزارش "ورزش سه"، کریشتوف پیانتک که در فصل زمستان و بعد از درخشش در جنوا راهی میلان شد، در این تیم شروع فوق العاده ای داشت و در مجموع فصل درخشانی را سپری کرد. حالا پیانتک از کریستیانو رونالدو و تیری آنری به عنوان الگوهای دوران کودکی خود برای گلزنی نام برده است.

 

کریشتوف پیانتک گفت: "من همیشه عملکرد بهترین مهاجمان را برای پیشرفت خود زیر نظر گرفته ام. اولین و یکی از بهترین ها قطعا کریستیانو رونالدو بود و من همچنین زمانیکه تیری آنری بود در آرسنال حضور داشت به بازی وی علاقه زیادی داشتم. البته من همیشه سعی کرده ام از هر مهاجم موفقی چیزی یاد بگیرم.

 

1395840

 

من همیشه انتظار زیادی از خودم دارم. خوشحالم که در سری آ حضور دارم و هم با لباس جنوا و هم میلان موفق به گلزنی شده ام، بله این احساس فوق العاده است. من فکر می کنم برای گلزنی متولد شده ام، گلزنی  همیشه  دشوار است اما از زمانی که من در سری آ آمدم، هدف من این بود که خیلی سریع بدرخشم و فکر می کردم موفق به انجام این کار هم شدم.

 

هدف فصل بعدم به ثمر رساندن گل های فراوان برای میلان و ایفای نقش مهمی در پیروزی این تیم ها است. امیدوارم فصل بعد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به میلان کمک کنم."

دیدگاه‌ها