کد خبر : 1626946 | 07 مرداد 1398 ساعت 20:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

با انتشار متنی احساسی:

بازیکن سابق استقلال از فوتبال خداحافظی کرد

محسن یوسفی با انتشار متنی احساسی از دوران حضورش در فوتبال به نیکی یاد کرد و بازی در استقلال را آرزویی قلمداد کرد که به آن رسیده است.

بازیکن سابق استقلال از فوتبال خداحافظی کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. خداحافظ فوتبال. این شروع نامه محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال تهران است که حالا پس از سال ها حضور در تیم های مختلف، تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفته است.


محسن یوسفی دو فصل پیش بود که از تیم فوتبال پدیده مشهد به گسترش فولاد تبریز پیوست و شاگرد فیروز کریمی شد. این بازیکن 35 ساله طی دو فصل گذشته با پیراهن این تیم تبریزی راهی میدان شد؛ 19 مرتبه برای این تیم بازی کرد و 2 بار هم گل زد.

 

یوسفی که زاده شهرستان نور است، فوتبال خود را در سال 1383 از شموشک نوشهر آغاز کرد و با نمایش هایی که داشت، توانست در سال 1385 به استقلال تهران ملحق شود. او سپس در سال 1387 به صبا رفت ولی دوری اش از استقلال بیشتر از یک فصل طول نکشید تا بار دیگر راهی این تیم شود و سه فصل آینده را با پیراهن استقلالی ها بازی کند.

 

1422673


پس از جدایی از استقلال، یوسفی نیم فصل در سایپا بازی کرد و سپس به نفت تهران پیوست. او در ادامه دو فصل برای ملوان بندرانزلی به میدان رفت و دو سال هم در پدیده، که شرایط خوبی هم در آن سال ها داشت. در پدیده اما این بازیکن در لیست خروجی قرار گرفت  ولی فیروز کریمی که پیش تر در استقلال مربی یوسفی بود، او را در لیست خود قرار داد تا این هافبک تجربه بازی در فوتبال تبریز را هم به کارنامه خود اضافه کند.

 

1422674


یوسفی هافبک تهاجمی به شمار می رفت که توانایی بازی در کناره های زمین را هم داشت. او از قدرت تکنیکی خوبی برخوردار بود و شوت هایی محکم به دروازه حریفان روانه می کرد. این هافبک که طی 16 سال گذشته توانسته بود در لیگ برتر ایران فعالیت کند، قدرت پا به توپ خوبی داشت که او را به مهره ای مهم در بخش هجومی تیم هایش تبدیل می کرد.

 

1422675


یوسفی که به تازگی وارد 36 سالگی شده، طی دوران فوتبال حرفه ای در 263 بازی به میدان رفت و 33 بار هم دروازه حریفان را باز کرد. او همچنین یک بار در سال 2007 با پیراهن تیم ملی ایران بازی کرده است.
این بازیکن در آستانه شروع فصل نوزدهم فوتبال ایران تصمیم به پایان دادن به فوتبالش گرفت تا ماشین سازی آخرین تیمی رسمی باشد که این بازیکن در آن پا به زمین فوتبال گذاشته است.

 

1422676

 

محسن یوسفی با انتشار متن زیر به دوران حرفه ای خود خاتمه داده است:

 

« امروز یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. خداحافظ فوتبال. آویختن کفش ها برای هیچ بازیکنی کار ساده ای نیست. می گویند فوتبالیست ها دوبار می می میرند. برای من اما فوتبال معجزه زندگی بود و امروز با رضایت خاطر، فصلی از زندگی ام را می بندم. فوتبال مرا به بزرگترین آرزویم که بازی در استقلال بودم رساند. خاطرات حضور در استقلال برای من آنقدر ارزشمند است که خود را یکی از خوشبخت ترین افراد می دانم. برای یک جوان شهرستانی که فوتبالش را از روستاهای چمستان شروع کرده و در ادامه در سن 22 سالگی بازی در ورزشگاه آزادی با پیراهن استقلال را تجربه کرده است، معجزه فوتبال یک هدیه الهی است. خدا را شکر می کنم که در سال های حضور در سطح اول فوتبال ایران، توانستم 5 فصل برای تیم محبوبم بازی کنم. جا دارد یادی کنم از تیم دوشت داشتنی شموشک و معمار این تیم مرحوم مهندس درویش که با سرمایه شخص اش بستری فراهم کرد که من و امثال من به فوتبال ایران معرفی شوند. در ادامه استقلال، صبای قم، سایپا، نفت تهران، ملوان، پدیده و ماشین سازی دیگر تیم هایی بودند که زندگی ورزشی من را شکل دادند. خودم را مدیون هواداران این تیم ها به ویژه هواداران استقلال می دانم. انها تا ابد در قلب من خواهند بود. محسن یوسفی همیشه یکی از آنها بوده و هست.»

دیدگاه‌ها