کد خبر : 1627295 | 09 مرداد 1398 ساعت 20:17 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بتیس در تیررس بارسلونا

مارکا مدعی شد علاقه ارنستو والورده و بارسلونا برای خرید جونیور فیرپو، مدافع رئال بتیس افزایش یافته است.

مدافع بتیس در تیررس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پست هایی که بارسلونا در تابستان امسال به دنبال تقویت آن است جناح چپ خط دفاعی بوده و جونیور فیرپو، مدافع جوان بتیس به گزینه اول آبی اناری ها برای تقویت این پست تبدیل شده است.

 

1423098

 

البته در حال حاضر مشکل اینجاست که رئال بتیس علاقه ای به فروش مدافع جوان خود به قیمت کمتر از 30 تا 35 میلیون یورو ندارد اما بارسلونا بودجه ای بین 20 تا 25 میلیون یورو برای تقویت این پست اختصاص داده و این اختلاف مالی باعث به تعویق افتادن انتقال مدافع اسپانیایی به نوکمپ شده است.

 

البته با انتقال احتمالی مالکوم به زنیت با رقم 40 میلیون یورو، دست بارسلونا برای خرید جونیور فیرپو بازتر شده و احتمال انتقال این بازیکن به بارسا افزایش خواهد یافت. اگرچه جونیور فیرپو علاقمند به پیوستن به بارسلونا است، اما مشکلی با ماندن در ویلامارین نداشته و در تمرینات تابستانی بتیس نیز حضور کامل داشته است. در هفته های اخیر پائو لوپز با 24 میلیون یورو بتیس را برای انتقال به رم ترک کرد و جیووانی لوسلسو نیز احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی یونایتد یکی دیگر از نام هایی است که مدنظر بارسلونا برای تقویت جناح چپ خط دفاعی بوده است.

دیدگاه‌ها