کد خبر : 1627434 | 10 مرداد 1398 ساعت 17:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: هازارد همیشه بازیکن محبوبم بوده

ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه با DAZN به تمجید از ستاره بلژیکی جدید رئال مادرید پرداخت.

اینیستا: هازارد همیشه بازیکن محبوبم بوده

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد پس از حرف و حدیث های بسیار ماه گذشته از چلسی به رئال پیوست. رئال برای جذب او 100 میلیون یورو هزینه کرد و مراسم معارفه این بازیکن هم با حضور 50 هزار هوادار در برنابئو به انجام رسید. هازارد در بازی های اخیر رئال در پیش فصل هنوز نتوانسته کیفیت همیشگی خود را ارائه دهد ولی رئالی ها امید زیادی به او در فصل پیش رو بسته اند.

 

 

Video thumbnail

 

 

آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی DAZN و در پاسخ به سوالی در مورد ادن هازارد گفت:«  او بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند. بازیکنی دو پا و کامل که در همه جای فاز تهاجمی به یک اندازه درخشان ظاهر می شود. بازیکنی سریع با قدرت دریبل زنی بالا و بسیار قدرتمند از لحاظ ذهنی. کیفیت او فوق العاده است و همین او را به بازیکنی مهم در رئال بدل خواهد کرد. هازارد همیشه یکی از بازیکنان محبوبم بوده است.»

 

 

1422658

 

 

 

اینیستا همچنین در مورد احتمال پیوستن نیمار به بارسا و حضور او در کنار گریزمان در فاز تهاجمی گفت:« من به عنوان بازیکن می توانم صحبت کنم. هر دو به لحاظ فردی فوق العاده و از بهترین های دنیا هستند. گریزمان خرید بسیار خوبی برای بارسا است و نیمار هم می تواند بارسا را قدرتمندتر کند ولی باید دید بارسلونا به جذب او تمایل دارد یا خیر و اینکه سرمربی برای استفاده از این دو چه برنامه هایی دارد. چیزی که در آن تردیدی ندارم، کیفیت آنهاست.»

 

 

1422734

 

 

اینیستا در مورد شباهت بین بارسا و منچسترسیتی نیز گفت:« به نظرم شباهت تیم های گواردیولا در این است که آنها طوری بازی می کنند که او باور دارد. تیم های گواردیولا، همان گونه که او بازی را می بیند، بازی می کنند. به همان شکلی که او باور دارد باید بازی شود، بازی می کنند. به این ترتیب، منچسترسیتی در سال های اخیر که گواردیولا در آنجا حضور داشته است، به شکلی بازی می کند که هویت او را نمایان می کند و این مهم ترین مسئله است. دورانی که گواردیولا در بارسا بود را با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت،  نمی توان با حال حاضر سیتی قیاس کرد.»

 

اینیستا همچنین در این مصاحبه تایید کرد که قصد دارد پس از بازنشستگی وارد عرصه مربیگری شود.

 

دیدگاه‌ها