کد خبر : 1627545 | 11 مرداد 1398 ساعت 15:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: از نیمار خواستم که در پی اس جی بماند

کیلیان امباپه امروز در نشست خبری سوپرکاپ فرانسه تاکید کرد که دوست دارد نیمار در پی اس جی بماند.

امباپه: از نیمار خواستم که در پی اس جی بماند

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه است که نیمار به سوژه شماره یک شایعات نقل و انتقالات تبدیل شده است. تقریبا روزی نیست که بدون خبری از نیمار سپری شود. در این مدت اخبار ضد و نقیض فراوانی در مورد نیمار منتشر شده است و در حال حاضر گفته می شود او دیگر قصد بازی برای پی اس جی را ندارد و علی رغم بازگشت به تمرینات، همچنان میل به جدایی دارد.

پی اس جی نیز 300 میلیون یورو برای فروش او می خواهد و تا هشت روز دیگر که لوشامپیونا آغاز خواهد شد، مهلت برای حل این معضل تعیین کرده است. جالب اینکه بارسا نیز هیچگونه تحرکی برای بازگرداندن نیمار از خود نشان نداده است.

 

 

1423425

 

 

در مقطعی نیز گفته می شد کیلیان امباپه و نیمار با یکدیگر اختلاف دارند و ستاره جوان فرانسوی خواهان جدایی نیمار است.

کیلیان امباپه که در نشست خبری دیدار سوپرکاپ فرانسه شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات جدایی نیمار گفت:« نیمار؟ هرگز دوست ندارم از جمع ما برود. دوست دارم او با ما بماند چون باعث قدرتمندتر شدن پی اس جی خواهد شد. با نیمار در این مورد صحبت کرده ام و او به خوبی از علاقه قلبی من باخبر است. رابطه ما بر اساس صداقت است و احترام متقابل همواره بین ما وجود داشته. من همواره از تحسین کنندگان نیمار هستم و به او گفته ام که چه دیدگاهی در موردش دارم.»

 

امباپه در مورد جدایی احتمالی کاوانی هم گفت:« من می خواهم با بهترین ها هم تیمی باشم و قطعا کاوانی یکی از آنهاست. می خواهم او نیز در پی اس جی بماند.»

 

دیدگاه‌ها